sdr

מועצת התלמידים של חט”ב אחד העם ורבר השתתפו בצעדה ועצרת תמיכה בדרום

תלמידי מועצת התלמידים של חטיבת אחד העם ורבר השתתפו ביום חמישי בשבוע שעבר בצעדה ובעצרת תמיכה בתושבי עוטף עזה והדרום.

(צילום: חטיבת אחה”ע ורבר)

בשבוע שעבר קראה מועצת התלמידים הארצית להגיע בלבוש שחור לבתי הספר להצטלם ולהעלות את התמונות לרשתות החברתיות תחת הכותרת והתיוג #דרום שחור , כאות הזדהות והפסקת האדישות למצב של תושבי עוטף עזה.

במסגרת זו תלמידי מועצת התלמידים של חטיבת אחד העם ורבר התכנסו והחליטו להזדהות ולהשתתף במהלך זה ולקיים תחרות צילומים וסרטונים בין כלל כיתות בית הספר, לצלם סרטו משלהם ולערוך הפסקה פעילה בה יעוררו את המודעות למצבם של תושבי העוטף. בנוסף יזמה מועצת התלמידים יחד עם מנחת המועצה ורכזת המעורבות החברתית סיגל גנון ומנהלת בית הספר שרית קיצוני השתתפות בצעדת התיכוניסטים מעוטף עזה “תנו לגדול בשקט”, צעדה משער הנגב עד הכנסת.

תלמידי חטיבת אחד העם ורבר פ”ת, הצטרפו ביום האחרון של הצעדה (יום חמישי 8.11.18) יחד עם מאות תלמידים שהצטרפו מרחבי הארץ כדי לחזק את הדרום הרוצה בשינוי של מציאות חייו. הצעדה הסתיימה בכנסת בעצרת הזדהות. תלמידי מועצת התלמידים הביאו איתם בקבוקי מים עם כיתוב של תמיכה, אהבה וחטיפי אנרגיה וחילקו לנוער מהעוטף. מנהלת ביה”ס שרית קיצוני הוסיפה “זאת הייתה הזדמנות לשיח משותף, שאילת שאלות והבעת דעות. תלמידי המועצה למדו לצאת לפעול למען האחר ואקטיביסטיות מהי, הם היו גאים להראות שגם להם חשוב ושתושבי פתח תקוה לא מנותקים ואכפת להם מתושבי הדרום. גאים בנוער שלנו ויש על מה!”

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם