מוקירים ומחזקים את הצלת החיים על ידי מתנדבי מד”א – הצלה פתח תקווה

ערב הוקרה והערכה מרשים נערך למתנדבי מד"א הצלה פתח תקוה במוצאי שבת פרשת משפטים תחת הכותרת 'ערב תורה והצלת חיים סביב שולחן אחד'. בערב שהתקיים באולמי 'מייפל אירועים' בפתח תקווה, הושקו "רכבי חירום' חדשים למענה ראשוני ומהיר לתושבי העיר והסביבה. במהלך הערב התקיימו סיומים של שני מסכתות 'גמרא' שנלמדו בשיעורים הקבועים מידי יום המתקיימים למתנדבי הארגון.

בפתיחת ערב ההוקרה המיוחד – הוצגו נתוני הפעילות המרשימים של המתנדבים במהלך שנת 2017, המתנדבים יצאו ל12,183 מקרי חירום בעיר פתח תקווה וסביבתה, ביצעו מאות החייאות על אנשים שנזקקו לכך, ומתוכם 47 החייאות הוגדרו כמוצלחות (לאחר שהחולה חזר להכרה) ובס”כ במהלך שנת 2017 ביצעו המתנדבים 26,835 ! שעות התנדבות לקהילה באמבולנסים של מד”א .

באירוע המיוחד השתתפו; הרה”ג רבי שלמה גוטפריד שליט”א – רב הארגון, הרב הראשי לישראל הרה”ג דוד לאו שליט”א, הרה”ג מיכה הלוי שליט”א רב העיר פתח תקווה, הרב צבי הורביץ רב חברא קדישא פתח תקווה וקהילת צאנז – מרכז העיר, ראש העיר פתח תקווה מר איציק ברוורמן, וסגניו מר איציק דיי ואריאל בוסו, חברי הנהלת העיר הרב ישראל פרידמן והרב אליהו ברוכי, הרב מנחם שוורץ מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית פ”ת, מנכ”ל מד”א מר אלי בין, סמנכ”ל מבצעים במד”א מר גיל מושקוביץ, מנהל מרחב ירקון במד”א מר חיים דורי, מטה מד”א והנהלת מרחב ירקון במד”א צמרת משטרת פתח תקווה בראשות מפקד התחנה סנ”צ ברק מרדכי, ואישי ציבור נוספים.

ראשון המברכים והדוברים היה רב הארגון הרה”ג שלמה גוטפריד שליט”א אשר הארגון פועל על פי הנחיותיו והוראותיו ההלכתיות, הרב בירך את ציבור המתנדבים הפועלים על פי גדרי ההלכה והודה להנהלת מד”א על הסיוע והשיתוף פעולה לצרכי המתנדבים והכל על פי ההתחשבות בהלכה.

הרב הראשי לישראל הרה”ג דוד לאו שליט”א דיבר אף הוא בשבח פעילות המתנדבים, והוסיף כי תפילתו היא שהמתנדבים יהיו ללא עבודה, והעיקר רק לדברים משמחים.

רב העיר הרה”ג מיכה הלוי והרב צבי הורביץ שליט”א האצילו אף הם מברכותיהם למתנדבים ובני משפחתם, והדגישו את הייחודיות של מתנדבי מד”א – הצלה פתח תקווה הפועלים על פי גדרי ההלכה והיראה.

מנכ”ל מד”א מר אלי בין שנשא דברים לאחר מכן הוקיר והעלה על נס את פעילותם המקצועית של המתנדבים, והוסיף כי ארגוני ההצלה הפועלים עם מד”א – פועלים במקצועיות רבה על פי הסטנדרטים הגבוהים של הארגון, כאשר בפן ההלכתי כל ארגון פועל על פי הכוונת רבני הארגון ומד”א אומרים ‘נעשה ונשמע’ בכל עניין הלכתי אשר רבני הארגונים קובעים, בנוסף הודה והעריך את ‘נשות המתנדבים’ אשר מאפשרות לבעליהן לצאת לאירועי חירום, ולהתנדב במשמרות על זמנם הפרטי.

ראש העיר פתח תקווה מר איציק ברוורמן שיבח פעילות החסד של המתנדבים בעיר , ראש העיר הוסיף כי פעילות המתנדבים שלא על מנת לקבל פרס במהלך כל השנה – אין דומה לה, והבטיח כי ימשיך לעמוד ולסייע לרווחת הארגון ומתנדביו אשר רואים אותם בכל אירוע והם קרובים לליבו.

לקראת סיום הערב כובדו מר ראש העיר, ובכירי מד”א להשיק שלושה אופנועי חירום , וכן שני ‘בימבולנסים’ ואופניים לעזרה ראשונה שיפעלו בעיר * אשר חולקו למתנדבים, כלי תחבורה אלו מצטרפים ל *11 אופנועי החירום אשר כבר פרוסים ומופעלים ע”י המתנדבים ברחבי העיר.


יו”ר מד”א-הצלה פתח תקווה הודה בסיום לרבנים שהגיעו לברך ולהוקיר את פעילות הקודש את המתנדבים, כמו כן הודה בחום לראשי מד”א, צמרת מטה מד”א והנהלת מד”א מרחב ירקון על כל הסיוע והאוזן הקשבת לצרכי המתנדבים והארגון, בדבריו הוקיר תודה לראש העיר, לסגניו ובפרט למנהל האגף לחינוך חרדי הרב מנחם שוורץ , אשר תומך ומסייע לארגון ולמתנדבים באופן שוטף.
בסיום הודה ל- מתנדבי הארגון אשר פרוסים בעיר ונותנים מענה רפואי ראשוני באופן מקצועי ביותר יום יום שעה שעה במסירות ובאחריות.

(צילום: תיעוד מבצעי מד”א)

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x