משרד הביטחון משיק: אפליקצית “המדריך ל- PTSD” להתמודדות עם תסמיני חרדה ופוסט טראומה

האפליקציה זמינה לציבור הישראלי כולו, השימוש בה הוא אנונימי וללא עלות. ניתן למצוא בה כלים להרגעה עצמית, דרכי התמודדות ומידע על חרדה ופוסט טראומה, אפשרות למעקב אישי והמלצות להמשך טיפול מקצועי

אגף השיקום במשרד הביטחון, מגיש לציבור הישראלי את אפליקצית (יישומון) “המדריך ל- PTSD”, המעניקה עזרה עצמית בהתמודדות עם תסמיני חרדה ופוסט טראומה. האפליקציה (“PTSD COACH”) נוצרה במקור על ידי המחלקה לענייני חיילים משוחררים של ארצות הברית (US Department of Veterans Affairs), עבור החיילים המשוחררים מצבא ארה”ב. האפליקציה הוכחה מחקרית כיעילה ונמצאת בשימוש של למעלה מחצי מיליון איש בכמאה מדינות.

“המדריך ל-PTSD” תורגמה לעברית לראשונה על ידי אגף השיקום ואגף התקשוב במשרד הביטחון והותאמה לציבור הישראלי בסיוע מומחים מתחום הטיפול בפוסט טראומה.

האפליקציה מאפשרת למתמודדים עם חרדה ופוסט טראומה ולבני משפחותיהם לקבל מידע מקצועי, לבצע מעקב אישי ובקרה עצמית, להשתמש בכלים טיפוליים להתמודדות עם תסמיני חרדה ופוסט טראומה, לשיפור השינה, ולהרגעה באמצעות מיינדפולנס, מדיטציה, NLP ועוד, להכיר את אפשרויות התמיכה השונות בבחירת טיפול מקצועי ולקבל סיוע במשבר.

האפליקציה אנונימית, לא אוספת או מעבירה מידע אישי, ולא תעשה בו שימוש. האפליקציה אינה מיועדת להחליף גורמי מקצוע בתחום בריאות הנפש.

ניתן להוריד את האפליקצייה בקישורים הבאים:

למכשירי אנדרואיד>>
למכשירי אפל>>

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם