מתנות שמגיעות ישר ללב כך תבחרו את מתנת ראש השנה

בכתבה הבאה נעשה סדר ואולי נסייע לכם לבחור את המתנה שתעניקו לאהובים שלכם לראש השנה.

רשימת המשאלות בדרך לרכישת מתנה לראש השנה ארוכה ויש אומרים, מורכבת. אנחנו רוצים שהמתנה תהיה שימושית, שתמיד יזכרו שהבאנו אותה. אם מדובר באביזר סטיילינג אנחנו כמהים שהמארחת תשים אותו במרכז הסלון. אצל רבים מאיתנו מתעורר יצר התחרותיות ותקווה, שהמתנה שלנו תהיה המתנה המנצחת של ראש השנה.

ומה הפחד הכי גדול שלנו? שהמתנה תאופסן בבוידעם והמארחת תשתמש בה כמתנה לאחרים. כן, כבר שמעתי על בחורה שקיבלה מתנה לראש השנה וכשפתחה אותה גילתה שזה בדיוק הפסלון שקנתה לנותנת המתנה ליום ההולדת.

בכתבה הבאה נעשה סדר ואולי נסייע לכם לבחור את המתנה שתעניקו לאהובים שלכם לראש השנה.

מתנת החג האולטימטיבית

מתנת החג האולטימטיבית היא כזו שתשמח את המארחים או כל אחד אחר שיקבל אותה. לעיתים אנחנו פשוט יודעים מה חסר למקבל או מקבלת המתנה ואם התקציב יאפשר לנו, אז ברור שנעניק לה אותה. במידה ואתם לא בטוחים אז ניתן להתייעץ אם אדם קרוב (בן או בת זוג, ילדים, הורים וכו’).

ההשקעה הכספית במתנה

מתנה שרכשתם בהשקעה כספית גדולה עלולה ליצור מבוכה. אם אתם זוג עם שני ילדים שחיים ממשכורות ממוצעות ותגיעו עם מתנה שרכשתם בכסף רב יתכן והם ירגישו נבוכים. אם תגיעו למשפחה ממוצעת כמוכם הם ירגישו מחויבים וזה עשוי לפגוע בערך המתנה.

מדובר בראש השנה, חג שנועד לשמח את כולנו. הביאו מתנה שרכשתם בתקציב שפוי, שתשמח ולא תביך.

מתנה לראש השנה מתואמת מראש

על-מנת לחסוך את ההתלבטויות והחששות יש כאלה שיבחרו להתקשר למארחים ויתאמו איתם את המתנה מראש. מקבלי המתנה יודעים מה התקציב שלנו ולעיתים הם יבחרו אותה בעבורנו. רכישת מתנה מתואמת מראש אפשרית במקרים בהם שוררים יחסי קרבה ואינטימיות מיוחדים בין הקונה למקבל או מקבלת המתנה. 

מתנת חג משותפת

יש משפחות בהן האורחים בוחרים להעניק מתנת חג משותפת. היתרון הגדול הוא שכל אורח נותן סכום כסף מוסכם מראש ובסכום שהצטבר רוכשים עבור המארחים סוף שבוע במלון או מתנה גדולה אחרת.

המתנה המרגשת

כל סוגי המתנות שסקרנו כאן ישמחו, אבל לא ירגשו. 

בצד המתנות הקלאסיות, אלה שהן יפות, פרקטיות ו/או משמחות עומדות בכבוד המתנות המרגשות. הן יכולות לבוא כתוספת למתנה המתואמת מראש, ללא קשר למתנה המשותפת, או כמתנה בפני עצמה ויגרמו למארחים התרגשות גדולה. 

תדמיינו רגע מה ירגישו סבים וסבתות שיקבלו תמונה מדהימה וגדולה של נכדים על בלוק עץ או מגנט עם מילים מרגשות, שמיועדות רק להם? חפשו בין כל התמונות שהמארחת שלחה לכם במהלך השנה ב- whatsapp. תמונה שריגשה אתכם תרגש גם אותה. 

בחיפוש עצמי שערכנו מצאנו את אתר מגנה, שמתמחה בהדפסת תמונות על מגנטים ופוטובלוק במגוון רחב של אפשרויות, תוספת מלל ובמחירים סבירים ביותר.

כתובת האתר: m.gagam.co.il וניתן להזמין הדפסת תמונות ישירות דרך הוואטספ בלחיצה כאן 

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x