נורית אבני שפירא. צילום: אלבום פרטי

נורית אבני שפירא – תנהל את המרכז החינוכי בשניידר פ”ת

נורית תחליף את משכית גילן שוחט המנהלת המיתולוגית אשר פורשת לגמלאות, נורית בעלת ניסיון עשיר ומוכח של כמעט 3 עשורים במערכת החינוך עם מתבגרים על הרצף האוטיסטי. בשמונה השנים האחרונות ניהלה את בית ספר גיל בת''א.

במסגרת תפקידה ניהלה נורית צוות נרחב של כ-130 מורים, מחנכים, מורים מקצועיים, סייעות ואנשי צוות טיפולי תוך מתן מקום וצמיחה לכל אחד ואחת יחד עם קשר רציף עם התלמידים והוריהם בצורה מיטבית. נורית עודדה חדשנות בכל תחום אפשרי בין כתלי ביה”ס והיוותה כתובת לכל רשות שרצתה להקים מסגרת דומה. נורית קידמה יחד עם צוות ביה”ס מיזמים רבים ומגוונים, בין היתר שימוש במוסיקה ובאמנות כדרך לפיתוח כישורי חיים וכישורים חברתיים לתלמידים.

בשנים האחרונות נורית מלווה מנהלים חדשים בתחילת דרכם ופרחי ניהול בתהליכי למידה והכשרה, תוך מתן אוזן קשבת ומענה מקצועי וחניכה לקראת תפקידם הבא.

נורית נכונה לקראת כל אתגר ויודעת להשכיל ולהתמודד עם שינויים ולהפכם להזדמנויות מצמיחות. “החזון שעומד לנגד עיני מתמקד בתפיסה ההוליסטית בכך שכל תלמיד שמגיע ונקלט בביה”ס, ממשיך רצף לימודי ממסגרות קודמות, אך גם מתחיל מסע אישי וקבוצתי”, אמרה נורית.

ראש העיר רמי גרינברג איחל הצלחה לנורית ואמר “מרכז חינוכי שניידר מספק מענה חינוכי ורגשי לתלמידים ולתלמידות הנמצאים בבית החולים, תוך הקשבה לצרכיהם והתחשבות מלאה במצבם הבריאותי. הצוות עובד באופן פרטני או קבוצתי ועושה מלאכת קודש במטרה להצמיח את התלמיד ולחזק אותו. אני מודה למנהלת הפורשת משכית על פועלה המסור והמקצועי, מאחל הצלחה לנורית ולכל הצוות, וכמובן בריאות איתנה לכל התלמידים והתלמידות המאושפזים”.

נורית, מתגוררת בקיבוץ עינת ואם לשלושה בנים, בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד בסמינר הקיבוצים, תואר שני במינהל מערכות חינוך.

לציין כי במרכז חינוכי שניידר קיימים מרחבי למידה מגוונים וצוות ביה”ס מספק מענה חינוכי וטיפולי לילדים וילדות מאושפזים, עפ”י צרכיהם וגילם. במרכז עובדים כ-70 אנשי צוות, שנמצאים בקשר הדוק עם צוות בית הספר בו למדו התלמידים טרם אישפוזם.

המרכז החינוכי במרכז שניידר לרפואת ילדים הינו בית ספר השייך למשרד החינוך ופועל בבית החולים מיום הקמתו בשנת 1991.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם