(בניין עיריית פ”ת, צילום: עיריית פתח תקווה)

עיריית פתח תקווה עם הפנים לתושב: מערכת פניות ציבור ומשימות חדשה הוטמעה בעירייה

ראש העיר, רמי גרינברג: "כעת כל פניה של כל תושב עוברת מיד לגורם המקצועי בעירייה שנותן מענה תחת פיקוח ובקרה. הכל כדי לשפר את השירותים לתושב ולקצר את זמני הטיפול בפניות".

עיריית פתח תקוה משתדרגת במערכת פניות ציבור וטיפול במשימות, על מנת לקצר זמני טיפול ולעקוב אחר כל פניה ופניה של כל תושב, כדי שכל טענה, מענה ובקשה תקבל מענה.

מערכת ה-CRM או בעברית “ניהול קשרי לקוחות” (במקרה של העירייה הלקוח הוא התושב) הינה פרוסה בכל היחידות בעירייה וכיום יש כ-85 רפרנטים בעירייה אשר פועלים כדי לקבל פניות, לתת עליהן מענה ולפקח שכל פניה שמתקבלת נענית ומטופלת.

המערכת, יודעת לתת מענה לפניות שמתקבלות דרך האתר העירוני, המוקד, המיילים השונים של בעלי התפקידים ואפילו פגישות שמתקיימות עם ראש העיר ומנכ”ל העירייה במסגרת דלת פתוחה. כמו כן, בזמן הקרוב המערכת תתממשק לרשתות החברתיות ותיתן מענה גם לפניות שמתקבלות בפייסבוק העירוני ובשאר הרשתות החברתיות בהן לעירייה יש פרופיל (אינסטגרם, טוויטר, ופייסבוק כאמור).

ראש העיר רמי גרינברג אמר “אחד מהדברים שהיו חשובים לי עם כניסתי לתפקיד זה השירות לתושב, מתן מענה מהיר ויעיל, וטיפול בכל פניה ובקשה. התושבים הם הלקוחות שלנו ואנחנו כאן בשבילם ועל כן ישנה חשיבות עליונה להקשיב לבקשותיהם ולפתור את מצוקותיהם, כדי שיהיה להם טוב ונעים יותר בעיר. כעת, כל פניה של כל תושב עוברת מיד לגורם המקצועי בעירייה שנותן מענה תחת פיקוח ובקרה. הכל כדי לשפר את השירותים לתושב וזמני הטיפול בפניות”.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם