עיריית פ”ת תקדם פיילוט טכנולוגי שיאכוף נסיעה של רוכבי אופנועים על גשרי הולכי הרגל

לצד פעילות האכיפה האינטנסיבית שהעירייה ומשטרת פ"ת מבצעות בכל רחבי העיר כנגד רוכבי אופנועים ואופניים הנוסעים בניגוד לחוק תוך סיכון העוברים בדרכים,

ראש העיר רמי גרינברג וחבר המועצה רועי פן יקדמו פיילוט טכנולוגי אשר יבצע אכיפה כנגד רוכבי האופנועים שנוסעים על גשרים המיועדים להולכי רגל ורוכבי אופניים. העירייה מקדמת בימים אלו הקמה של גשרי הולכי רגל בצירים ראשיים ובתוכם מעל ציר גיסין המסוכן, כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של הולכי הרגל ובתוכם גם תלמידים רבים וילדים. במסגרת הפיילוט יוצבו מצלמות אכיפה על הגשרים במטרה לאתר את רוכבי האופנועים שנוסעים עליהם. בהתאם לכך, יישלח קנס לבעל האופנוע אשר זוהה נוסע על הגשר בניגוד לחוק.

כזכור, במסגרת פעילויות האכיפה שהעירייה מקדמת בכל רחבי העיר, נפרסו עד כה -400 מצלמות המחוברות למשל”ט העירוני ובעזרתן גורמי האכיפה בעירייה נותנים מענה בזמן אמת 24/7 לאירועי פשיעה, וונדליזם וכיוצא בזה. במקביל, הוצבו מצלמות בפאתי העיר, בשטחים הפתוחים, לסיוע באכיפה כנגד משליכי הפסולת. יודגש כי העירייה מקדמת בימים אלו פיילוט ייחודי לאכיפת מפגעי הרעש בכבישים אשר בעתיד ייתן מענה גם לרעש שנגרם ע”י רכבים משופרים בניגוד לחוק.

ראש העיר רמי גרינברג “במסגרת המדיניות אשר במסגרתה אנחנו מעודדים את המעבר מהרכב הפרטי לתחבורה ירוקה, תחבורה ציבורית ושיפור הנגישות עבור הולכי הרגל, העירייה מבצעת בשנים האחרונות מגוון עבודות תשתית ופיתוח אשר מאפשרות הליכה נוחה ובטוחה בסמוך לצירים המרכזיים וכן שבילי אופניים, נתצ”ים ועוד. בהמשך לכך, אנחנו מקדמים מגוון פעולות אכיפה אשר יבטיחו את יישום המדיניות לרווחת תושבי העיר, לצד קידום גשרי הולכי רגל אשר יבטיחו את ביטחונם של העוברים בדרך. בתוך כך, נקדם גם פיילוט אשר יאפשר לאכוף נסיעה של אופנועים על גשרים המיועדים להולכי רגל.”

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם