(תמונה אילוסטרציה - שמן רותח. צילום: Pixabay)

פעוטה נפצעה בינוני לאחר שנכוותה משמן רותח בביתה בפתח תקווה

כונני מד"א הצלה ואיחוד הצלה פ"ת, הוזעקו הערב (ב') לדירת מגורים בשכונת הדר גנים בעיר בעקבות דיווח על פעוטה שנכוותה משמן רותח שנשפך על פלג גופו העליון. היא פונתה במצב בינוני לבית החולים בעיר

פעוטה כבת שנה וחצי נכוותה משמן רותח במטבח ביתה בפתח תקווה. מתנדבי מד”א הצלה ורפואת חירום של איחוד הצלה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני.

מוטי דהן חובש איחוד הצלה סיפר: “מדובר במחבת עם שמן רותח שהיה מוצב על הגז במטבח ונפל מסיבה שאינה ברורה על הילדה כבת השנתיים, מה שגרם לה לכוויות בפלג גופה העליון. יחד עם מתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ומצבה מוגדר בינוני”.

יהודה פורייס ומוטי ישראלוביץ חובשים במד”א – הצלה פתח תקווה המתגוררים בסמיכות למקום וטיפלו בפעוטה הוסיפו: הילדה הייתה בהכרה , אך כאובה עקב הכוויות מהשמן הרותח , הענקנו לה טיפול ראשוני כולל קירור במים , והיא פונתה באמבולנס של מד”א להמשך טיפול בבית החולים.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ומבוגרים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בעת הבישולים בכדי למנוע פציעות קשות ואסונות מיותרים. מומלץ להימנע מהכנסת ילדים ופעוטות למטבח תוך כדי טטיגון או בישולים. זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויים למנוע אסונות מיותרים.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם