מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

צבירת קריפטו בכל רכישה

כרטיסי צבירת קריפטו מציע דרך חדשה להשקיע במטבעות וירטואלים. על ידי שימוש בכרטיס זה, משתמשים יכולים להמיר באופן אוטומטי חלק מההוצאות שלהם לביטקוין, מה שמאפשר להם לבנות את תיק המטבעות שלהם ללא מאמץ וללא דמני ניהול בשנה הראשונה. כאן תקבלו מידע כיצד כרטיס זה פועל ואת היתרונות שלו.

הבנת מטבעות קריפטוגרפיים

מטבעות קריפטו הם מטבעות דיגיטליים או וירטואליים. הם פועלים על רשתות המבוססות על טכנולוגיית בלוקצ’יין. טכנולוגיה זו משמשת כספר חשבונות ציבורי, המתעד את כל העסקאות ברשת של מחשבים. בניגוד למטבעות מסורתיים, מטבעות דיגיטלים אינם מונפקים או נשלטים על ידי רשות בנקים מרכזים או ממשלות. לכן הם חסינים מפני התערבות או מניפולציה ממשלתית. האופי המבוזר הזה מאפשר עסקאות מאובטחות ואנונימיות באינטרנט. ביטקוין, אתריום וליטקוין הם חלק ממטבעות המוכרים ביותר. לכל אחד מהם יש מאפיינים ושימושים ייחודיים, אך כולם חולקים את המטרה המשותפת של אספקת אמצעי חליפין בטוח ויעיל. ככל שהפופולריות של מטבעות קריפטו ממשיכה לגדול, הם נתפסים יותר כצורת השקעה חלופית לגוון תיקים פיננסיים.

איך עובדים כרטיסי צבירת קריפטו

כרטיסים אלה פועלים באופן דומה לכרטיסי אשראי עם הטבות, אך עם תפנית ייחודית. בכל פעם שמשתמש מבצע רכישה עם הכרטיס, חלק מסכום ההוצאה מומר באופן אוטומטי לביטקוין. תהליך זה הוא חלק ומצריך צעדים נוספים מצד המשתמש. במקום להרוויח החזר מזומנים או נקודות, המשתמשים מרוויחים מטבע דיגיטלי, אשר מזוכה לחשבונם.

לדוגמה, אם אתה מוציא 100 דולר על מצרכים והכרטיס שלך מציע שיעור צבירה של 2%, תרוויח 2 דולר בשווי ביטקוין. הביטקוין הזה מופקד לארנק הקריפטו המקושר שלך, מה שמאפשר לך לבנות את תיק ההשקעות שלך במטבעות ללא מאמץ. ההמרה מתרחשת באופן מיידי, מה שהופך את ההוצאות היומיומיות לדרך פשוטה להשקיע במטבעות דיגיטלים.

שיעור צבירה משתלם

שיעור הצבירה של הטבות בכרטיסים אלה הוא אחד המאפיינים המושכים ביותר שלהם. בדרך כלל, משתמשים יכולים להרוויח בין 1% ל-5% בחזרה בביטקוין על רכישות זכאיות. חלק מהכרטיסים מציעים שיעור קבוע על כל העסקאות, בעוד אחרים מספקים הטבות גבוהות יותר עבור קטגוריות ספציפיות כמו מצרכים או ארוחות במסעדות.

דמי ניהול על הכרטיס

עבור אלה ששוקלים את כרטיס הקריפטו, כמו לכל כרטיס ישנה הצעה אטרקטיבית לשנה הראשונה שבא לא נגבים דמי ניהול. הטבה זו משמעותה שתוכלו ליהנות משימוש בכרטיס ולהרוויח ביטקוין בכל רכישה מבלי לדאוג לתשלום השנתי במהלך 12 החודשים הראשונים. הצעה זו דומה להרבה מבצעים אחרים הזמינים בישראל, שבהם חברות כרטיסי אשראי שונות מעניקות פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה כדי למשוך לקוחות חדשים.

המרת ביטקוין לשקלים

אם צברתם סכום מסוים במטבע ביטקוין ואינכם מעוניינים להשתמש בו, תמיד ניתן להמיר את המטבעות הדיגיטלים לשקלים ולהכניס אותם ישירות לחשבון הבנק שלכם.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים