ראש העיר פ”ת על מתחם סירקין: “רוצים דירות ודירות והרבה ואין כבישים”

את הדברים אמר ברוורמן בפאנל "ישראל 2050" של עמותת "אדם טבע ודין". לדבריו, החיים של התושבים יהרסו אם תוכנית הבנייה במתחם סירקין תצא לפועל כפי שהיא מתוכננת כעת

בפאנל “ישראל 2050” של עמותת “אדם טבע ודין” שנערך אתמול (ג’) בהשתתפות השר להגנת הסביבה לשעבר ויו”ר בזק לשעבר אבי גבאי, ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן, ערן ניצן סגן הממונה על התקציבים באוצר ויו”ר הועדה לתכנון לאומי (ות”ל) ד”ר מנאל תותרי גובראן מרצה בכירה באוניברסיטת בר אילן.

המושב בו השתתף ראש העיר ברוורמן עסק בנושאי הבניה הלאומית ותכנון הבניה על שטח מחנות צה”ל ובין השאר מחנה סירקין בפתח תקווה. ראש העיר פ”ת תקף בחריפות את התנהלות המדינה והתכנון המאסיבי של הבניה במחנות המתפנים ובמחנה סירקין “אני מבין את הצורך הלאומי לבנות. אבל החיים ייהרסו בצורה שבה מבוצע כיום התכנון “החזירי”, וסליחה על הבטוי. התפקיד שלכם לבנות. התפקיד שלי לשמור על העיר שלי. רוצים דירות ודירות והרבה. אין כבישים. אין כבישים.”  

ברוורמן הוסיף “אני שואל למה הרכבת הקלה מסתיימת באורלוב פתח תקווה ולא עוברת דרך מחנה סירקין עד ראש העין. התשובה שאני מקבל היא שאין תשובה. כולם אומרים שאני צודק אבל לא עושים כלום. אנשים ייצאו לעבודה בבוקר ויגיעו בערב. אומר אביגדור יצחקי מנהל אגף התכנון שמבחינתו אנשים יקחו שק שינה וישנו ברכב.”

אמש התכנס ועד הפעולה נגד הבנייה במתחם סירקין, במסגרת המפגש הוצג הפרוייקט בדגש על הבעיות שיגרמו עם השלמתו בהם עומסי תנועה.


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
הרב והגיזבר
7 years ago

כשאני יהיה ראש עיר אני אבנה בכל מקום!!
שימו אולי בקלפי!!!

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x