צילום: עיריית פתח תקוה

ראש העיר רמי גרינברג: אנחנו פועלים להגדיל את מספר הבניינים המצטרפים לתהליך שיפוץ

בשבוע שעבר (יום ד') נפגש ראש העיר רמי גרינברג עם דיירים ונציגויות בניינים הנמצאים לפני ובתהליך שיפוצים, הכולל שיפוצי בנייני מגורים.

במהלך המפגש, חידד ראש העיר את החשיבות לגבי נראות וטיפוח בנייני המגורים והסביבה – ברחבי העיר  והציג את אופני הסיוע ביציאה לשיפוץ:

מטעם עיריית פתח תקוה סיוע במימון באופן של מתן הלוואות מקרן מימון ביניים שערכה הרשות במיוחד לצורך זה, ובעניין זה הציג ראש העיר את כוונתו להרחיב את המסגרת התקציבית  ולהגדיל את גובה ההלוואות ומספר ההחזרים. מטעם האגודה לתרבות הדיור הארצית הסיוע ניתן בהכנת כתבי כמויות ומפרטים על ידי מהנדס מוסמך, ופיקוח על העבודות בתעריף מוזל.

בהמשך המפגש ביקש ראש העיר לשמוע את המוזמנים אשר הציגו מספר בעיות כלליות. ראש העיר הבטיח לסייע ככל הנדרש בפתרון בעיות אלו. ראש העיר רמי גרינברג “נמשיך ללוות את הדיירים המשפצים ולסייע ככל שניתן. אנו בוחנים את האפשרות להגדיל את גובה ההלוואות ומספר ההחזרים על מנת להגדיל את מספר הבניינים המצטרפים לתהליך”. את ועדי הבניינים במהלך במפגש  גם נכחו ניצה צוברי – מנהלת מחלקת תרבות הדיור ואילנה בוחבוט – מנהלת מדור שיפוצים באגודה לתרבות הדיור אשר מלוות את נציגי הבניינים לאורך כל התהליך.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם