בעמותת אור ירוק איתרו 325 רחובות שבהם אירעו מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה, במשך שלוש שנים. בכל אותם רחובות נפגעים בממוצע מעל 2,000 בני אדם בכל שנה ו-24 בני אדם נהרגים – אחד בכל שבועיים בממוצע.
אלו הם הרחובות האדומים בפתח תקווה:
מס’ | שם הרחוב | סה”כ תאונות בין השנים 2014-2016 | סה”כ נפגעים בין השנים 2014-2016 | סה”כ הרוגים בין השנים 2014-2016 |
1 | ז’בוטינסקי | 23 | 32 | 0 |
2 | שטמפפר יהושע | 22 | 28 | 0 |
3 | רוטשילד | 20 | 24 | 0 |
4 | הסיבים | 17 | 22 | 0 |
5 | העצמאות | 15 | 17 | 0 |
6 | בר כוכבא | 15 | 15 | 0 |
7 | ברון הירש | 14 | 17 | 0 |
8 | ההסתדרות | 10 | 13 | 0 |
9 | אורלוב זאב | 9 | 13 | 0 |
10 | גיסין אבשלום | 9 | 9 | 0 |
11 | דרך יצחק רבין | 8 | 12 | 1 |
12 | דרך בגין מנחם | 8 | 9 | 0 |
13 | פינסקר | 7 | 13 | 0 |
14 | טרומפלדור | 6 | 8 | 0 |
15 | שחם | 6 | 7 | 0 |
16 | שפרינצק | 5 | 5 | 0 |
17 | הרצל | 4 | 4 | 0 |
ארז קיטה מנכ”ל עמותת אור ירוק: “עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים. מדובר בזירת היפגעות ברורה וידועה, רוב הרחובות מוכרים כאדומים במשך שנים ולא נעשה כמעט דבר כדי להפוך אותם לבטוחים. אפשר למנוע צער וכאב רב בפעולות פשוטות ומידיות. כבר מחר צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית באותם רחובות מרובי תאונות ובמקביל חייבים לשפר את התשתית ולהפוך אותה לכזאת שתמנע תאונות דרכים ופגיעה בהולכי הרגל. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים לא יכול להמשיך ולהטיל את כל האחריות רק על הנהגים, הגיע הזמן לקחת אחריות ולשים בראש סדר העדיפויות את הצלת החיים”.
קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדים, בגדי ילדים, בגדי נשים, בגדי גברים, סלולר, גאדג’טים