צילום: משרד החוץ

שרי החוץ של גרמניה, צ’כיה וסלובקיה ביקרו במקום נפילת הטיל בפתח תקווה

שרי החוץ של גרמניה, צ'כיה וסלובקיה הגיעו היום לביקור מיוחד במקום נפילת הטיל בבניין מגורים ברחוב הרצל בעיר, אליהם התלווה שר החוץ גבי אשכנזי. תיעוד מיוחד

שרי החוץ של גרמניה, צ’כיה וסלובקיה הגיעו לביקור בבניין ברחוב הרצל בעיר שנפגע מפגיעת טיל בשבוע שעבר, לראות מקרות את שאירע ולהביע תמיכה כלפי מדינת ישראל. אל השרים התלווה שר החוץ גבי אשכנזי. אשכנזי הודה לשרים בשם מדינת ישראל ואמר “בשם מדינת ישראל, אני מבקש להודות לממשלותיכם שתמכו בישראל מתחילת סבב הלחימה, גינו את החמאס ונתנו לנו תומכות בזכותה של ישראל להגן על עצמה ועל אזרחיה.”

אשכנזי הוסיף “החמאס יזם את ההסלמה הנוכחית בניסיון להשתלט על סדר היום הפלסטיני ובמטרה לחזק את מעמדו הפוליטי.החמאס ירה עד כה למעל מ-4,000 טילים לעבר אוכלוסייה אזרחית בירושלים, ת”א ובדרום הארץ, ומתוך האוכלוסייה האזרחית בעזה. זהו פשע מלחמה כפול אותו מבצעים מחבלי החמאס. אף מדינה בעולם לא הייתה מסכימה לגילויי טרור ותוקפנות כאלו והייתה פועלת באופן דומה להגן על אזרחיה.”

שר החוץ הצ’כי יקוב קולהאנק אמר “אני חסר מילים אחרי שראיתי את ההרס והטרור שחוותה ישראל. אני שמח שהוזמנתי לכאן על ידי עמיתי וחבר יקר השר אשכנזי. עם קבלת ההזמנה לא היססתי לרגע. בימים אלו ישראל זקוקה לחבריה בעולם ואנו כאן להוכיח חברות חזקה ואיתנה. צ’כיה הניפה בגאווה את דגל ישראל מעל הבתים ומוסדות הממשל כאות להזדהות ותמיכה בישראל. לישראל מלוא הזכות להגן על אזרחיה. אני מאמין שהלחימה תסתיים במהרה ונוכל לראות תיירים צ’כים מבקרים בישראל”.

צילום: שלומי אמסלם, משרד החוץ

שר החוץ הסלובקי, איוואן קורצ’וק אמר “אני רוצה להודות לך על ההזמנה לראות את מימדי ההרס שזרע החמאס. אנו ידידי אמת ובאנו לכאן להראות את עוצמת הידידות בין המדינות. ירי החמאס חייב להפסק. לישראל הזכות המלאה להגן על זכותה על עצמה. אנו עומדים כאן בהלם תחת הבית ההרוס ומקווים שהאלימות תפסק בהקדם”

צילום: משרד החוץ

75 דירות ניזוקו מנפילת הטיל בפ"ת, שר האוצר הגיע לפגישה במקום

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x