תופעה: דוחות חניה שעה לפני שבת לבאים לטבול במקווה ברח’ רוטשילד בפ”ת

מעדויות שהגיעו לידי העיתון החרדי 'בקהילה', עולה כי מדובר בתופעה מתרחבת. "לא מדובר בתופעה חד פעמית, אין כמעט שבוע שנהגים לא מקבלים קנסות, ומדובר בקנסות בגובה של כ-500 שקלים"

(צילום: פתח תקוואי) 

תופעה מקוממת מתרחשת לאחרונה בעיריית פתח תקווה, כשפקחי העירייה מעניקים קנסות כבדים לטובלים המחנים את רכבם בסמוך למקווה בעלזא ברחוב רוטשילד בעיר.

עקב מיעוט מקומות חנייה במקום, ובפרט בשעה שלפני כניסת השבת, אז מגיעים למקום מרבית הטובלים, הנהגים נאלצים להחנות את רכביהם על המדרכה בניגוד לחוק. במשך שנים רבות נוצר הסדר ‘דה פקטו’, לפיו הפקחים לא מחלקים דו”חות חנייה במקום, היות ומדובר ביום שישי בשעות אחר הצהריים, אז הרחוב די ריק מאדם, ובפתרון חנייה זמני לשעה קלה. בשבועיים האחרונים החלו הפקחים לחלק דו”חות במקום.

מעדויות שהגיעו לידי העיתון החרדי ‘בקהילה’, עולה כי מדובר בתופעה מתרחבת. “לא מדובר בתופעה חד פעמית, אין כמעט שבוע שנהגים לא מקבלים קנסות, ומדובר בקנסות בגובה של כ-500 שקלים”, סיפר אחד הנהגים. לדבריו, בעקבות הקנסות, טובלים רבים מחנים כעת את רכבם ברחובות רחוקים ונאלצים ללכת ברגל מרחק רב. הטובלים לא יודעים להסביר את המדיניות החדשה, ולדבריהם יתכן כי מדובר בשכן שמנסה להתנכל לבאים הרבים, “אבל זו סבירות נמוכה, שכן מדובר במקווה ותיקה”. פנינו לעיריית פתח תקווה לקבל את תגובתה, אך בעירייה סירבו להגיב.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
פתח תקוואי
6 years ago

חונים שלא כחוק.. זו בריונות חניה לשמה. למה שלא יקבלו דוח????

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x