הדמיה: pixabay

תעסוקת חרדים ולינקדאין. מה הקשר?!

עידן גרסון מנהל מרכז מפת"ח: "יש בציבור החרדי לא מעט עובדים שבקלות יכולים להגיע לחשיפה איכותית בלינקדאין. אנחנו במפת"ח נגרום לזה לקרות"

“קידוש השם עצום!” סערו הכותרות באתרים החרדיים. “26,078,306 (עשרים ושישה מליון, שבעים ושמונה אלף, שלוש מאות ושישה!) עוקבים בחשבון הרשמי בלינקדאין של חברת אמזון נחשפו היום לאבי שץ, אברך חסידי מביתר-עילית, שעובד בצוות הפיתוח של אמזון בחיפה”

אז מה זה לינקדאין, איך מגיעים לחשיפה כזו אדירה, מה זה נותן לנו ומה עושים כדי שגם לכם יהיה פרופיל בלינקדאין.
נתחיל כמובן, מההתחלה. לינקדאין היא רשת חברתית מתקדמת, ליצירת הזדמנויות עסקיות, חברתיות, אישיות ובעיקר למציאת עבודה, על ידי חשיפה של הפרופיל שלכם, למעסיקים פוטנציאלים.

מחקרים מעידים, כי 90% מהמגייסים ברשת משתמשים בלינקדאין לצורך גיוס עובדים. לאור זאת, כשאנחנו רוצים להנות מהחשיפה שלינקדאין מעניקה לנו לטובת קידום תעסוקתי, מומלץ למצב את קורות החיים שלנו בקפידה בעולם הדיגיטלי, ולוודא שהפרופיל הדיגיטלי שיצרנו, יעשה את שלו ויפתח בפנינו הזדמנויות למשרות הטובות ביותר .

הפרופיל העסקי בלינקדאין, הוא כרטיס הביקור וכרטיס הכניסה הדיגיטליים שלנו לשוק העבודה – וככאלה, אמורים לשדר את המסר שאנחנו רוצים להעביר במדויק, למשוך את העין, להבליט את האיכויות שקיימות בכל אחד מאתנו ולקצר את הדרך עבור מעסיק, המחפש בדיוק את האיכויות הללו.

עידן גרסון מנהל מרכז מפת”ח – ומומחה בשילוב חרדים בעולם העבודה


עידן גרסון, מנהל מרכז מפת”ח בפתח-תקווה והמרכז:
“מפת”ח שם מטרה חשובה בעולם התעסוקה החרדי והיא להעניק כלים מתקדמים לטובת פיתוח איכויות בציבור החרדי, גם לאלה הנמצאים בלבל התעסוקתי הגבוה, אנשי מחשבים, מנהלים, עצמאיים בתחומי צווארון לבן ועוד. כחלק מהמטרה הזו החלטנו לפתוח סדנת לינקדאין לחרדים וחרדיות שכבר נמצאים בעולמות מתקדמים של תעסוקה ועדיין צריכים “דחיפה” קלה לכיוון מעלה. אין ספק שפרופיל לינקדאין שנכתב בצורה מקצועית יתרום לאותה דחיפה ויהפוך אותה למשמעותית. כמו כל הסדנאות והקורסים שלנו במפת”ח גם הסדנה הזו, ללא עלות”.

מטרות הסדנה:
1. הצגת פלטפורמת הלינקדאין + יתרונותיה בעולם התעסוקה כיום.
2. הנחיית המשתתפים בעקרונות הכתיבה של קורות חיים דיגיטליים מוצלחים, שיובילו להצעות עבודה רבות ואיכותיות.
3. בניית פרופיל עסקי מנצח ו ‘רשת קשרים’ איכותית.
לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן>>

עקבו אחרי מרכז מפת”ח בפייסבווק>

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

רוצים להישאר מעודכנים?
עקבו אחרינו

לשיתוף הכתבה

אולי יעניין אותך גם