4,000 דירות נוספות ייבנו בכפר סירקין: המהלך צפוי להוזיל את מחירי הדירות במרכז פ”ת

קבינט הדיור צפוי לאשר עוד 4000 יחידות דיור בכפר סירקין זאת בנוסף ל 16,000 יחידות דיור חדשות שיבנו במחנה סירקין. עיריית פתח תקווה מתנגדת למהלך. מומחי נדל"ן מעריכים כי המהלך יוזיל את מחירי הדירות במרכז העיר ובשכונות הוותיקות בפ"ת

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מתכוונת להאיץ את נושא הבניה במתחם סירקין, שם אושרו לבניה 12,000 יחידות דיור כפי שדיווחנו כאן בפתח תקוואי. בנוסף הבוקר (א’) פורסם כי מתחם נוסף יאושר לבניה על קרקעות מועצה האזורית דרום השרון ויסופח לפתח תקווה ובו 4000 יחידות דיור נוספות.  וכן 4000 יחידות דיור על שטח נוסף במחנה סירקין “לתכנון עתידי” בהגדרתו. סה”כ 20,000 יחידות דיור חדשות בפתח תקווה.

על פי הדיווח כבר ביום שני הקרוב יוגשו לוועדת השרים תוכניות להאצת הבניה במחנה סירקין וקביעת שני מתחמים כמועדפי דיור . מתחם אחד בשטח מחנה סירקין, ומתחם אחד חדש נוסף סמוך למחנה סירקין.

המתחם החדש בכפר סירקין משתרע על 900 דונם, והוא נמצא מדרום ליישוב, בין כביש 6 ממזרח לשכונת עמישב שבפתח תקווה ממערב. מדרום למתחם עובר כביש 471. רוב המתחם נמצא בשטח המוניציפלי של המועצה האזורית דרום השרון, והיתר בשטחה של פתח תקווה.

גורמים בתחום הנדל”ן מעריכים כי מהלך של בניית 20,000 יחידות דיור חדשות צפוי להשפיע על מחירי הדירות במרכז העיר ולהוביל להוזלת מחירי הדירות במרכז פתח תקווה ובשכונות הוותיקות יותר בעיר.

מעיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: “בכירים במשרדי הממשלה בחרו להסתיר מהעירייה את המהלכים הללו, היות שהם לא מסוגלים לתת מענה לבעיות התחבורה הקריטיות שאנו מעלים. הם מנסים כעת להעביר זאת דרך הוותמ”ל ובכך להימנע מלהתמודד עם הבעיות האמיתיות שצריך לתת להן פתרון ועם הטענות של העירייה ושל חלק מחברי ועדות התכנון. ברוורמן ימשיך להיאבק בכל כוחו בכל ניסיון לקדם תוכניות שיפגעו בתושבי העיר, שכן טובת התושבים ורווחתם עומדים לנגד עיניו, והנושא ניצב בראש סדרי העדיפויות של הנהלת העירייה”.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםספינר בגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לי
7 years ago

אני לא הייתי דואגת כל כך, הם פשוט לא ימצאו קונים. הנדלן בפתח תקווה נשען על משפרי דיור רוכשי דירה ראשונה ומשקיעים כבר לא רלוונטיים, ומשפרי דיור לא יעופו על בעיות הנגישות בדיוק כמו שהם לא עפים על שכונת פסגות אפק בראש העין.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x