מסע התנכלויות כלפי ראש ישיבת אור ישראל בפ”ת – הרב יגאל רוזן

ראש ישיבת "אור ישראל" הגאון הרב יגאל רוזן סובל מהתנכלויות בשנה האחרונה, הבוקר (ד') הושחתה דלת ביתו בב"ב. חשש כי ההתנכלויות יגיעו שוב להיכל הישיבה בגני הדר

דלת ביתו של הרב רוזן - פתח תקוואימסע ההתנכלויות כלפי הגאון רבי יגאל רוזן, ראש ישיבת “אור ישראל” בפ”ת, מקורבו של מרן הגריא”ל שטיינמן נמשך. כך מדווח הבוקר (ד’) האתר ‘כיכר השבת’.

על פי הדיווח של העיתונאי ישראל כהן, ננעל הגר”י רוזן בביתו כאשר נמנעה ממנו האפשרות לצאת לתפילת שחרית בשעה בה יוצא מביתו כבכל יום, זאת לאחר שאלמונים הדביקו דבק מגע על מנעול הבית ובכך חסמו את האפשרות לפתוח את הדלת.

עוד דווח כי בנוסף, שפכו הפורעים פח של צבע שחור בכניסה לבית זאת במטרה לפגוע בראש הישיבה. הגר”י רוזן ובני משפחתו הזמינו פורץ לביתם ורק לאחר דקות ארוכות חולצו בשלום.

בשחה עם ‘פתח תקוואי’ מסביר העיתונאי ישראל כהן מ’כיכר השבת’ כי זו כבר הפעם השלישית שמתנכלים לרב רוזן. ראש ישיבת אור ישראל נחשב למקורב מאוד למרן הגראי״ל שטיינמן וידוע כיד ימינו בנושאים רבים”. לדבריו “לא ברור האם זה התרחש על רקע המחלוקת הליטאית או שאולי כעס על עמדות שלו שנחשבות פשרניות כביכול לטענת הקיצונים בנושא הגיוס. העובדה שהלילה התרחשו שני מקרים בבני ברק היא מוזרה ויש לבדוק אם יש קשר”.

לדברי כהן קיים חשש כי המהומות יגיעו לישיבה עצמה “בפעם הקודמת לפני מספר חודשים ריססו כתובות נאצה ליד הישיבה וזה יכול מאוד להגיע לשם שוב”.

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x