כיום, יש המון חברות המציעות שירותי קידום אתרים. על מנת להצליח במשימת הקידום ולגרום לעסק להופיע בעמוד הראשון בגוגל בתוצאות הראשונות, יש צורך בשירותיה של חברת קידום אתרים.
חברה כזאת צריכה להיות מקצועית ומנוסה וכזאת שתצליח להתמודד עם התחרות שיש בתחום של האתר המקודם. החברה צריכה לחשוב על הצלחת הלקוח כהצלחה שלה.
אם גם אתם מבולבלים מעודף ההיצע בתחום ואתם לא ממש יודעים כיצד לבחור נכון ומה לבדוק לפני שעובדים עם חברה המציעה שירותי קידום אתרים, שימו לב לדגשים הבאים.
איך תדעו שאתם בוחרים נכון?
חשוב מאוד שתכירו מספר דגשים עיקריים. הם יכוונו אתכם ויגרמו לכם בסופו של דבר, לבחור בחברה הנכונה.
להלן מספר דגשים שחשוב להתייחס אליהם:
1. ניסיון והרבה ממנו
עליכם לבקש מהחברה רשימת לקוחות או דוחות מיקומים של לקוחות. אגב, תוכלו גם לבקש לדבר עם הלקוחות וכך לקבל חוות דעת נוספת על השירות וכמו כן לשמוע המלצות ממקור ראשון.
2. צוות מקצועי ומענה רחב ומקיף
הכוונה היא שכדאי לכם לקחת את השירות מחברה שיש לה ניסיון וגם צוות שיש לו התמחויות מגוונות בתחום השיווק הדיגיטלי. כך תדעו שאתם נמצאים בידיים טובות ואתם עובדים עם אנשים מקצועיים שיתנו מענה לכל התחומים הקשורים לקידום האתר בהם, תחום השיווק, הפיתוח, העיצוב וכו’. הכי טוב יהיה לקבוע פגישה במשרדי החברה וכך להתרשם בעצמכם.
3. שיטות קידום
עליכם לבדוק מהן שיטות הקידום שהחברה משתמשת בהן על מנת לקדם את האתר. יש המון חברות שמשתמשות בשיטות קידום שמפרות את ההנחיות הברורות של גוגל.
קידום אתרים נכון מבוצע בשיטות התואמות את ההנחיות של גוגל. המיקומים של האתר צריכים לעלות בצורה הדרגתית ולא בצורה מהירה ולא טבעית. אז אל תתפתו לעבוד עם חברות המציעות קידום בזמן קצר. רוב הסיכויים שאותן חברות עובדות עם שיטות קידום לא חוקיות.
4. שקיפות ומטרות
חשוב מאוד שהצוות המקצועי יהיה בקשר עם הלקוח ויתאם איתו את המטרות והציפיות שלו. יש לשתף את הלקוח במידע, דוחות ופעולות שבוצעו על מנת לקדם את האתר שלו. הדבר מראה דברים חיוביים כמו אמינות ורצון להצלחה גדולה ומשותפת.
5. הצעות מוזרות
אם הוצעו לכם הצעות לקידום כמו תשלום רק לאחר הצלחה, קידום מהיר לעמוד הראשון וכו’, נסו להימנע מעבודה משותפת עם החברות האלה. עליכם להבין שיש תחרות בתחום ויש כבר מי שנמצא בעמוד הראשון בתוצאות מובילות וכעת על מנת לצמצם פערים ולהגיע לעמוד הראשון, נדרשות המון שעות עבודות ובכלל יש צורך בהקצאת משאבים לפרויקט הקידום של העסק.
6. יעדים וצפי להתקדמות
ניתן לקבל צפי מחברת הקידום לגבי התקדמות הפרויקט וכמו כן לגבי מטרות השיווק. הדבר יעזור לכם להבין את תהליך ההתקדמות של הקידום. כך אפשר להימנע מאי הבנות בהמשך.
שורה תחתונה
קידום אתרים הוא תהליך ואתם מעוניינים לצאת לתהליך עם חברה שיש לה ניסיון וכזאת שחיה ונושמת קידום אתרים. אחת החברות שתעשה זאת בהצלחה היא פולפאוור חברת קידום אתרים. החברה תשיג תוצאות מעולות לאורך זמן עם עבודה איכותית ונכונה ותוך מתן שירות מקצועי.