6000 משתתפים, 3 מנצחים ומרוץ לילה אחד של פתח תקווה

בסיום ארבעה מקצים הגיע לסיומו מרוץ הלילה השני של פתח תקוה. באירוע השתתפו למעלה מ- 6,000 מתושבי העיר ורבים נוספים מרחבי הארץ שהגיעו ליהנות ממרוץ איכותי ומלהיב ומההפנינג משפחתי ופעילויות ספורטיביות.

ראש העיר רמי גרינברג הזניק הערב את המרוץ הראשון המתקיים בארץ מאז הקורונה והשני שמתקיים בעיר מאז שנת 2019 “אחרי השנה שעברנו, כיף לראות את כל האורחים שהגיעו לעיר ואת תושבי ותושבות העיר מאושרים ונהנים”

הגיע לסיומו מרוץ הלילה של פתח תקוה. לאחר ארבע הזנקות, למקצי 10 ק”מ, 5 ק”מ, 2.5 ק”מ ומקצה מיני לילדים באורך 600 מטר, התקיים הטקס החגיגי במהלכו חולקו המדליות לזוכים.

במקום הראשון מקצה 10 ק”מ נשים זכתה דנית לויטן ורדי שסיימה בזמן 43:42 דקות.
במקום הראשון גברים זכה גודאדו פלאצו שסיים את המקצה בזמן שיא של 29:51 דקות.
במקום הראשון מקצה 5 ק”מ נשים זכתה סיון קופמן שסיימה בזמן שיא של 23.25 דקות.
במקצה הגברים לקח את המקום הראשון זוהר פוגלמן שסיים ב 17.08 דקות.

צילום: עיריית פתח תקווה

את האירוע יזמה עיריית פתח תקוה-אגף הספורט, בשיתוף חברת ההפקות טרגט מרקט. בסיום המקצים ולאורך כל האירוע התקיימה מסיבת פארק עם כל אלפי באי המרוץ שנהנו מהפנינג, הרקדות, הפעלות מוזיקליות ומיצגי תאורה.

ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג, בירך את הזוכים, הזוכות, המשתתפים והמשתתפות: “אני מודה לכל העוסקים במלאכה על ההירתמות ועל קיום מרוץ הלילה הטוב ביותר שהתקיים בעיר. עם החזרה לשגרה לאחר תקופת הקורונה, עיריית פתח תקוה הייתה הראשונה לקיים אירועים המוניים בפארק אוחיון והיום שמחתי להזניק את מרוץ הלילה השני של העיר והראשון בארץ לאחר הקורונה.

עברנו שנה לא פשוטה ואני רואה על המשתתפות והמשתתפים שהגיעו כמה כולנו השתוקקנו לאירוע ספורט חברתי ענק. אני מזמין את כולם להתחיל להתכונן כבר מעכשיו למרוץ הבא!”.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x