ראש העיר פ”ת איציק ברוורמן: אני רוצה שהשוק יהיה גם מוקד תיירות

פרוייקט חידוש השוק העירוני בפתח תקווה: אמש (א') התכנסו בבית שפירא בפתח תקווה, נציגי העירייה וסוחרי השוק להצגת הפרוייקט שיחל בימים הקרובים.

20160717_210521

בימים הקרובים יחלו עבודות השיפוץ של השוק העירוני בפתח תקווה. אתמול התכנסו נציגי העירייה לשיחה עם סוחרי השוק והתושבים בבית שפירא ברחוב הרצל בפתח תקווה על מנת להציג את הפרוייקט.

פרוייקט חידוש השוק העירוני של פתח תקווה מחולק לשלושה חלקים שלב ראשון החלפת תשתיות בניית קו ביוב וקו מים. שלב שני טיפול בחזיתות הדוכנים ושלב שלישי תאורה וריצוף.

ראש העיר פתח תקווה, איציק ברוורמן אמר כי בשנתיים האחרונות הוא דאג לדחוף את פיתוח העיר ואחד מהאתגרים שעומדים בפניו הוא פיתוח השוק והפיכתו למוקד תיירותי ועוגן בעיר “אני רוצה שהשוק לא יהיה רק מקום קניות, אלא גם מקום בילוי.” אמר ברוורמן והוסיף “הייתה לנו דילמה איך לעשות את זה, היה ברור לנו שמה שלא נעשה נצטרף את השיתוף פעולה של הסוחרים. אי אפשר לעשות את זה לבד. וכמובן גם שלא תהיה פגיעה בעבודה של השוק, זו פרנסה של הסוחרים ומשפחותיהם. אני חושב שמצאנו את הדרך הנכונה לעשות את זה באופן שנוכל גם לעבוד ולשפץ וגם לא לפגוע בשוק”.

הרב אליהו גינת חבר מועצת העיר פ”ת מטעם ש”ס סיפר כי מזה שנתיים הוא מקדם את שיקום השוק ועסוק בפתרון לבעיית תשתיות הביוב, המים והניקוז. הרב גינת ציין כי הוא ער לבעיות שיש לסוחרי השוק וכל הדברים נלקחו בחשבון “חשוב לנו מאוד ללכת לפי התוכנית במדויק גם מבחינת תאריכים. העבודות יתבצעו בלילות כך שבבוקר הסוחרים יוכלו לעבוד כרגיל ללא כל הפרעה”.

יו”ר ועד הסוחרים בירך על התחלת העבודות בשוק ואמר כי הוא רואה בזה פתח לעבודה משותפת עם העירייה. הוא ביקש מחבריו הסוחרים לשתף פעולה למען הצלחת הפרוייקט.

 

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

2 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מקשיב
8 years ago

דיבורים כמו חול ואין מה לאכול!

אילה
8 years ago

יוזמה ברוכה יש לנו שוק נהדר

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

2
0
Would love your thoughts, please comment.x