ביום ראשון הקרוב: נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן בפ”ת

ציפייה גדולה האם נשיא מועצת חכמי התורה, מרן חכם שלום כהן שליט"א יכריז בכנס הענק על תמיכה במועמד רמי גרינברג לראשות העיר פ"ת

נשלמות ההכנות לקראת מעמד כבוד התורה בו יזכו ציבור האברכים ובני התורה יחד עם שאר הקהל הק’ לשמוע  את דבר קדשו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה, חכם שלום כהן שליט”א אשר יגיע לביקור היסטורי בעיר ובו ישמיע את שיעורו התורני לבני התורה .

טרם השיעור יפגוש מרן שליט”א את ראשי הכוללים בעיר כאשר לאחר מכן הוא יכנס ויחנוך את המרכז התורני החדש ‘חזון יוסף’ בשכונת הדר גנים שהוקם לכבודו של מרן הגר”ע יוסף זצוק”ל ומהווה היום תל תלפיות לאלפים מבני הציבור הספרדי בתפילות ובשיעורים ובפעילויות שונות ומגוונות, כל זאת בהשתדלותם הנמרצת של חברי מועצת העיר בראשות מ”מ רה”ע הרב אוריאל בוסו הי”ו.

ראשון הדוברים במעמד יהיה כבוד מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי אברהם חפוטא שליט”א כאשר לקראת השעה 11:00 בבוקר יכנס מרן לבית המדרש חזון יוסף’ כשראשי  ישיבות, ראשי כוללים, ימתינו לבואו ויחלו את פניו בבחינת ‘מה נהדר כהן גדול בבואו בשלום אל הקודש’.

הציפיה ניכרת ודרוכה לקראת בואו של מרן לכינוס כאשר את משא הקודש הוא יקדיש כמובן למערכה הגדולה הניצבת לפתחה של העיר ובו כל אחד ואחד יצטרך לקחת אחריות לנעשה בסביבתו כדי שחומות הדת יהיו בצורים כדבעי. האירוע אמור להסתיים לקראת השעה 12:30 בצהרים.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם