(חסידה שחורה. צילום: טולי מלק)

בקרוב בכיכר המייסדים פ”ת – תערוכת ציפורי העיר

ביום חמישי 16.5 בשעה 17.00 תתקיים תערוכה פתוחה בכיכר המייסדים במעמד ראש העיר רמי גרינברג ובהשתתפות הצלמים, חובבי הטבע וצפרים חובבים.

העיר פתח תקוה, היא מהערים המרכזיות והגדולות בארץ, שהייתה בעברה במושבה חקלאית קטנה, שתושביה התעקשו לאחוז בקרקע ולהפריח בה את השממה.

עם השנים גדלה העיר וצמחה והפכה לעיר תוססת, בה שכונות חדשות, אזורי תעשייה גדולים, מרכזי תרבות ומוסדות חינוך.

על אף האמור, בין מגדלי הבטון ורבי הקומות קיימים בעיר מרחבים טבעיים שהם בבחינת אוצר עבור התושבים ובעלי החיים. שטחים פתוחים, מרחבים טבעיים וגם אתרים כגון פארק יד לבנים, האגם האקולוגי ובריכות החורף בשכונת הדר המושבות. כל אלה מזמנים לעיר שפע של ציפורים מזנים שונים, שחלקן מתארחות בעיר ושוהות בה, וחלקן רק חולפות מעל העיר, בנדידתן.

תערוכה זו מציגה רק כשליש ממגוון הציפורים החיות בעיר והנצפות חולפות בעיר. והיא פרי שיתוף פעולה ייחודי ומבורך, בין אגפי העירייה השונים: האגף לאיכות הסביבה, המרכז לחינוך סביבתי, האגף לאמנויות פלסטיות במנהל התרבות, לשכת הדובר ובעיקר הצפרים וצלמי הטבע שצילומיהם מוצגים בתערוכה, וכמובן יהודית קאופמן מדריכת הצפרות העירונית.

ראש העיר רמי גרינברג “פתח תקוה היא עיר הנמצאת כל העת בתנופת בנייה ופיתוח וחשוב לצד הבנייה לא לאבד מקסמה של העיר. קסם הנמצא במרחבים הפתוחים, בפארקים, באגם האקולוגי, בבריכות החורף ובגינות, השטחים הפתוחים מזמנים לעיר ציפורים מזנים שונים והתערוכה מציגה את מיטב הציפורים המבקרות או השוכנות בעירנו”.

ביום חמישי 16.5 בשעה 17.00 תתקיים תערוכה פתוחה בכיכר המייסדים במעמד ראש העיר רמי גרינברג ובהשתתפות הצלמים, חובבי הטבע וצפרים חובבים.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם