מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

חברת הדברה בפתח תקווה

צילום: pixabay

שירותי הדברה הנם מהשירותים הנפוצים ביותר בכל רחבי הארץ. אזור המרכז הוא האזור המיושב ביותר בארץ ולכן גם עולה הסיכון להימצאות מזיקים שונים במקום בכל חודשי השנה ובמיוחד בקיץ. לפני שהמזיקים הללו משגעים אותנו לדעת, כדאי בהחלט לשמור טלפון של חברת הדברה בפתח תקווה שתהיה מקצועית ומוסמכת שיהיה בהישג יד במקרה הצורך. אילו שירותי הדברה אתם עשויים להצטרך? מה ההבדל בין הדברה רגילה להדברה ירוקה? כמה זה הולך לעלות לכם? בואו נעשה קצת סדר.

המזיקים הנפוצים יותר בחודשי הקיץ:

  • הדברת צרעות – הצרעות דומות מאוד לדבורים אך גדולות יותר ועשויות להזיק לכם ולבני המשפחה שלכם מבחינה בריאותית. עקיצה של צרעה היא לא דבר נעים ויש אנשים שאפילו אלרגיים לעקיצות אלה מה שעשוי לגרום להתנפחות, פריחה, גירודים ובמקרים גרועים יותר גם לאיבוד המכרה ויותר מכך. כאשר אתם מגלים סימנים לצרעות בסביבתכם פנו מיד למדביר מקצועי שיפנה את המטרד.
  • הדברת מכרסמים – עכברים נפוצים בכל עונות השנה, אולם בקיץ הם יוצאים יותר מהמחבוא שלהם ומחפשים אחר מזון ומקומות חדשים לרבוץ בהם. אלה שהגיעו מבחוץ אל תוך הבית שלכם עשויים למצוא בו בית חם ונעים לשהות בו ואתם כמובן לא רוצים שזה יקרה.
  • הדברת תיקנים – הג’וקים (או התיקנים אם תרצו) פוקדים את הבתים שלנו בעיקר בחודשי הקיץ החמים. הם יכולים להעביר מחלות למזון שלנו וזה אף פעם לא נעים לראות ג’וק מסתובב לנו בין הרגליים. זאת ועוד שאיננו רוצים שבעלי החיים בבית או ילדים קטנים בטעות יכניסו אותם לפה.. הדברה רגילה לא תפתור את הבעיה אלא תחסל כמה ג’וקים באופן נקודתי ועל כן יש לקרוא למדביר מקצועי לפתרון הבעיה.
  • הדברת נמלים – הנמלים הן המטרד הנפוץ ביותר בחודשי הקיץ. יש הרבה יותר נמלים מבני אדם ולא משנה כמה ננסה לחסל אותם בשיטות שונות אתם תראו שאלה יחזרו שוב ושוב אל ביתכם. הדרך היחידה לפנות אותם לגמרי היא על ידי ריסוס כולל של הבית וסביבתו החיצונית. כמו כן, אם אפשר למצוא את הקינים בהן יושבות הנמלים בסביבתכם ולטפל בקן עצמו תוכלו לחסוך לעצמכם עבודה רבה של טיפול נקודתי בנמלים פעם אחר פעם.
  • הדברת זבובים – הזבובים הם מטרד לא קטן. בעיקר מציקים לנו ומטרידים את מנוחתנו, אולם כדי להיפתר מהם יש להיוועץ עם חברת הדברות מקצועית כמו פשפשג’וק שתספק לכם מספר פתרונות למצב.
  • הדברת פרעושים – בקיץ השמש מחייכת אלינו הרבה יותר מאשר הימים האפרוריים של החורף וזהו זמן נפלא להוציא את הכלבים לטייל הרבה יותר. בטיולים שאנו נהנים לעשות עם הכלבים שלנו, הפשפשים הרבים קופצים אל פרוותם של הכלבים ואז מגיעים עמם הביתה. לאחר מכן אלה יכולים להגיע לספות שלנו בסלון, למיטות שלנו ועוד. זה מאופיין באינספור גירודים שלנו ושל הכלבים שלנו ויש צורך לבצע הדברה מיוחדת בבית, כשמקביל יש לבצע מקלחת עם שמפו מיוחד נגד פשפשים לכלב על מנת למגר את הבעיה לחלוטין.

מהי הדברה ירוקה ומה ההבדל מהדברה רגילה?

הדברה ירוקה הנה הדברה המבוצעת על ידי חומרים רעילים המתפרקים מהר יותר מהחומרים שבהדברה רגילה. אלה מבוססים על חומר אותו סוחטים מצמח החרצית ובכך יוצרים ריסוס שבתוך שעה-שעתיים כבר לא יסכן אותנו ואת הילדים שלנו (את בעלי החיים כדאי להחזיר הביתה אחרי 6 שעות) ועל כן הדברה זו יכולה לחסוך לנו הרבה זמן וכאב ראש של היכן ללכת לזמן ההדברה. כמו כן החומרים עובדים מצוין ויעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. החומר הרעיל של הדברה רגילה ייצור מצב שנצטרך לפנות את הבית לפחות ליום אחד.

כמה הולכת לעלות לי ההדברה והאם יש הבדל במחיר בין הדברה ירוקה לרגילה?

בגדול מרבית ההדברות עולות בסביבות כמה מאות שקלים. המחיר משתנה בהתאם לחברה, לסוג ההדברה, לרמת הסיבוך בה ולרמת הסיכון שלה. כך למשל הדברת צרעות תהיה מסוכנת יותר מאשר הדברת נמלים. הדברה של פשפשים עשויה להיות מורכבת יותר ודורשת יותר זמן עבודה מאשר הדברת תיקנים וכך הלאה.

איך נתכונן לקראת הדברה?

הכינו את עצמכם מראש עם מקום ללכת אליו לכמה שעות או יותר ( תלוי אם אתם עושים שימוש בחומרי הדברה רגילה או ירוקה). הוציאו מהבית חפצים יקרי ערך והשתדלו לפנות את כל הלכלוך והפריטים הקטנים מהדרך, כאשר המעברים, האזור של הריהוט, המטבח ומקומות מפתח נוספים צריכים להיות פנויים ככל שניתן לביצוע ההדברה. השתדלו לא להשאיר חטיפים פתוחים או אוכל חשוף ובמידה שכן השארתם כאלה – נא לזרוק אותם ישר לפח אחרי ההדברה ולא לאכול מהם.

כיצד נבחר חברת הדברה?

וודאו קודם כל כי חברת ההדברה שאתם עובדים עמה פועלת עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. בקשו אחראיות על ההדברה. כלומר שאם אתם מבצעים הדברת דבורים למשל וימים ספורים לאחר ההדברה הדברים חוזרות לקונן בקרבתכם באותו מקום שרוסס או במקום שממש סמוך לו – על חברת ההדברות לבצע הדברת חוזרת וטובה יותר. שאלו את חברת ההדברות האם היא יכולה להשתמש בחומרי הדברה ירוקה שעבורה זה עולה אותו כסף ומבחינתכם זה אומר חזרה לשגרה יותר מהר. חברה כזו היא חברת פשפשג’וק שתשמח לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים