34 שנים לאסון הבונים – זוכרים ולא שוכחים

השבוע התקיים הטקס השנתי לציון אסון הבונים. ראש העיר רמי גרינברג "הכיתה הם ילדים שיצאו שמחים לטיול, טיול שלא שבו ממנו. זהו פצע שלא יגליד לעולם"

34 שנים חלפו מאז נהרגו 19 תלמידים מחטיבת הביניים ברנר, באסון הרכבת שכונה – "אסון הבונים". לרגל ציון האסון מתקיימת מידיי שנה אזכרה בבית העלמין סגולה וזאת בנוסף לאזכרה המתקיימת בצומת הבונים והצעדה המסורתית המתקיימת לאורך הירקון בהשתתפות תלמידי בתי הספר, מורים, בני משפחה, חברים ואורחים.

בטקס המאורגן על ידי מינהל החינוך ובהשתתפות נציגי החינוך, נציגי ביה"ס, נציגי המשפחות ואורחים אמר ראש העיר רמי גרינברג "אסון הבונים הוא פצע מדמם. ילדי הכיתה הם ילדים שיצאו שמחים לטיול, טיול שלא שבו ממנו. זהו פצע שלא יגליד לעולם.! ".

עוד אמר "השנים אינן מקהות את הכאב ואינן משכיחות את גודל האסון, מהגדולים שידעה מדינת ישראל בכלל והעיר פתח תקוה בפרט. נמשיך לציין את היום הנורא ולזכור את התלמידים וההרוגים שקיפחו חייהם באסון".

פרסום בפתח תקווה
יש לכם עסק בפתח תקווה?
ספרו לתושבי העיר את הסיפור שלכם — כתבת תוכן מקצועית שמגיעה לעשרות אלפי קוראים מקומיים.

תגיות

תמונה של איציק כהן

איציק כהן

לשיתוף הכתבה

אירועים בפתח תקווה
📍 עיר:
קטגוריה
הכל 👶 ילדים 🎭 תיאטרון 🎤 סטנד-אפ 🎵 מוזיקה 🎼 מחזמר 🎻 קלאסי
תאריך
כל התאריכים 7 ימים הקרובים שבועיים הקרובים חודש הקרוב
מחיר
כל המחירים עד 100 ₪ עד 150 ₪ עד 200 ₪
טוען...
טוען אירועים...
אירועים בKartisim · כרטיסים מאובטחים

אולי יעניין אותך גם