מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

מחפשים מוביל בפתח תקווה? ככה זה עובד היום

אם אתם זקוקים להובלה בפ”ת או באזור, כדאי שתקראו על השירות החדשני של חברת גט מובינג לפני שאתם מתחילים לחפש חברת הובלה עצמאית.

גם בעולמנו המתקדם, יש תחומים שעד לא מזמן נותרו מאחור

אתרי השוואת מחירים קיימים כיום כמעט בכל תחום הנוגע לצרכנות: תחום הנדל”ן, הרכב, הפנאי ועוד. ההיגיון מאחורי השיטה הזו הוא פשוט: לצרכן יש זכות ויכולת להשוות בין נותני שירותים שיעניקו לו את השירות הטוב ביותר במחיר הזול ביותר ובתנאים הטובים ביותר.

אולם, ניתן בהחלט לומר כי תחום ההובלה, לפחות עד לא מזמן, לא עבר רפורמה של ממש, ולמעשה, במשך שנים רבות נאלצנו לברר בעצמנו מה מחיר ההובלה שנדרש מכל נותן שירות, לסגור איתו מחיר עצמאית ולהשוות עצמאית בין המחירים השונים שנקבל. אתרים שונים שיפרו את השיטה במקצת, שכן הם אפשרו לנו לקבל מידע על מקצוענים שונים, אמינותם וטווחי מחירים כלליים לפני שניצור קשר עם בעלי המקצוע, אולם הבעיה עדיין לא נפתרה במלואה מכיוון שישראלים רבים גילו תוך כדי ההובלה, להפתעתם, כי בעל המקצוע החליט לפתע להגדיל את הסכום המבוקש, מבלי שללקוח תהיה יכולת מיקוח אמתית.

הכירו את השירות המתקדם של חברת GetMoving

GetMoving הינו אתר חדשני המבוסס על שיטת המכרז: אתם מציינים מהו השירות הנדרש לכם בתחום ההובלה, ומקבלים בהתאם הצעות ממובילים. השירות מיועד לאזור ת”א והמרכז, לרבות אזור פ”ת (אגב, כאן תמצאו פתרון להובלה בפתח תקווה), וצפוי לעורר מהפכה של ממש בתחום.

כמה דברים שכדאי לדעת על השירות:

  • הלקוח לא משלם דבר על החיפוש או תוצאות החיפוש, וכן הלקוח מקבל את השירות ללא דמי תיווך.
  • הלקוח נדרש לציין מידע מדויק ככל הניתן על פרטי ההובלה, כגון קומת הדירה, מספר ארגזים וכד’, ומקבל הצעת מחיר מדויקת, בה מחויבות החברות לעמוד לאחר שקיבלתם את ההצעה.
  • השוואת המחירים מתבצעת אונליין בזמן אמת.
  • תוך כדי המכרז, תוכלו לקבל מידע על חברת ההובלות, למשל שנות וותק של בעלי המקצוע, דירוג וכד’.

כולם מרוויחים

מה שטוב במכרז הוגן, כמו זה שמתקיים באתר גט מובינג, הוא שכל הצדדים נהנים: אתם כלקוחות זוכים לקבל את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר, ואילו המובילים נהנים מעבודה רבה יותר ואף מחוות דעת חיוביות, אם אכן ייעשו את העבודה נאמנה. חשוב לציין, כי החברות שנכנסות למכרז נבדקות בקפידה, כלומר לא מדובר על אתר אשר מאפשר לכל חברה להירשם וליהנות מהזכות להשתתף במכרז.

לא עוד שיחות למובילים, לא עוד ויכוחים

מלבד כלל היתרונות שציינו, נראה לנו שיתרון משמעותי נוסף הוא ההימנעות משיחות מיותרות, ויכוחים ופשרות לא מקצועיות עם המובילים. היות ומדובר בשירות אונליין להובלות והלקוחות מקלידים במדויק מה יש להם להעביר, היכן וכמה, השירות שתקבלו לא משתמע לשתי פנים.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים