צילום: ליים - LIME

חודש המודעות: חברת Lime ועמותת ‘אחת מתשע’ קוראות לנשים להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן השד

במסגרת שיתוף הפעולה בין Lime לעמותת 'אחת מתשע', ייתלו אלפי סרטים ורודים וכרטיסי מידע על אלפי הקורקינטים השיתופיים של Lime; ומטרתו לעורר מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד והנעת נשים לגשת להיבדק.

חברת הקורקינטים השיתופיים Lime בשיתוף עמותת ‘אחת מתשע’ יוצאת במיזם מיוחד לרגל חודש המודעות לסרטן השד. במסגרת שיתוף הפעולה, החל ביום ראשון (27 באוקטובר), Lime נתלו כרטיסי מידע על אלפי הקורקינטים אותם היא מפעילה ברחבי מטרופולין גוש דן (בערים: תל אביב, גבעתיים, רמת גן ופתח תקווה).

כרטיסי המידע שמטרתם עידוד רוכבות להיבדק, נקשרו לכל קורקינט בסרט ורוד ויכללו קוד QR אותו רוכבות ורוכבים יוכלו לסרוק ומיד לתרום לעמותת אחת מתשע.

שני חסון, סמנכל”ית התפעול של Lime ויוזמת שיתוף הפעולה מטעם החברה: “אנחנו חלק משמעותי מהחברה ומהסביבה בה אנו פועלים. ובחרנו למנף את כח התפוצה וההנעה המשמעותי שלנו ברחבי גוש דן כדי להזכיר לרוכבות שלנו שגילוי מוקדם מציל חיים, ולעודד את הרוכבים שלנו- לדחוף את הנשים בחייהם להיבדק. אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק עמותת ‘אחת מתשע’ ובסיוע בהפצת המסר להיבדק. חשוב לזכור את הסטטיסטיקה המדהימה הזו: 92% ריפוי מסרטן השד בעת גילוי מוקדם!”

סיגל רצין, מנכ”לית עמותת ‘אחת מתשע’: “מעל 5400 נשים מאובחנות בישראל בסרטן השד מדי שנה, ורבע מתוכן מתחת לגיל 50. רק אז משרד הבריאות פונה אלינו הנשים ומזכיר לנו לגשת לבדיקת ממוגרפיה. אנחנו בעמותת ‘אחת מתשע’ מובילות מהלך מול וועדת סל הבריאות להורדת גיל הממוגרפיה ל40 במטרה להציל את חייהן של עשרות נשים, ולשפר את איכות חייהן של מאות המתמודדות עם סרטן השד. הגעת לגיל 30? פני לכירורג שד. את בת 40? גשי לבדיקת ממוגרפיה. גילוי מוקדם מציל חיים ובשביל זה אנחנו כאן ואנו מודים לחברת Lime ומוקירים את הירתמותה להעלאת המודעות בקרב נשים ללכת ולהיבדק”.

קופון אחד בחינם לנסיעה בקורקינטים של LIME בעיר כדי ליהנות מהקופון, לחצו כאן והורידו את האפליקציה>>

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם