צילום מסך מתוך אתר עיריית פתח תקוה

חדש באתר עיריית פתח תקוה: ‘העיר במפות’

עיריית פתח תקווה השיקה בימים האחרונים את "העיר במפות" - דף חדש באתר העירוני ובו ריכוז מידע שמוצג באמצעות מפות אינטנרטיות בממשק מתקדם שמותאם לצפייה בכל מכשיר שמחובר לרשת האינטרנט.

בין הבולטות במפות הן מפת המידע התכנוני שמכילה שכבות מידע רבות בנושא תכנון העיר ונועדה בעיקר עבור ציבור המתכננים והמתעניינים בתחום התכנון העירוני. מפת “פתח תקוה שלי” המציעה מגוון עשיר של מידע עירוני שרלוונטי לתושב ומשלימה, יחד עם קודמתה, את תמונת המידע העירוני.

‘פתח תקוה שלי’ מציגה את המידע העירוני בתחום השירותים הקהילתיים, מבני החינוך, דת, אולמות ספורט, שבילי אופניים, מוסדות התרבות, מתקני איכות סביבה בעיר ועוד. בדף האינטרנטי קיימות מפות נוספות המציגות מידע ‘נושאי’ ממוקד ומאפשרות ליהנות מהכרת המרחב העירוני.

כל המפות באתר עיריית פתח תקווה מתאימות לצפייה גם בטלפון הנייד ומציגות את מיקום המשתמש לעומת המידע הנבחר. מגוון המפות ילך ויגדל עם הזמן וכך גם התכנים בכל אחת מהמפות הקיימות.

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג: “מדובר במפות חדשניות, כולן מבוססות GIS (מערכת מידע גיאוגרפית) אשר קיבלו את מקומן בקדמת האתר העירוני על מנת להנגישן לציבור בצורה הפשוטה והמהירה ביותר. בכך מצטרפת פתח תקוה אל קבוצת הרשויות המובילות בתחום ה- GIS. אנו משקיעים משאבים רבים על מנת שתושבי פתח תקוה יקבלו את השירות הטוב ביותר עבורם ויהנו ממידע נגיש וזמין, לרבות כלל המידע העירוני, מוסדות ומתקנים עירוניים.”

עיריית פתח תקווה משיקה אתר אינטרנט חדש

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם