צילום: pixabay

נגיף הקורונה: גננת בפתח תקווה אובחנה כחולה

הבוקר (ב', 16.3) התקבל דיווח מגורמי משרד הבריאות בדבר גננת העובדת באחד מגני הילדים בעיר אשר נדבקה בנגיף הקורונה.

בעיריית פתח תקווה מדווחים שעם קבלת הדיווח, צוות אגף גני הילדים בעיריית פתח תקוה יצרו קשר עם אלו שבאו במגע עם הגננת, לרבות עם הורי הילדים ואנשי הצוות בגן, והנחו אותם להיכנס לבידוד בייתי באופן מיידי.

עוד  אנוציינו בעירייה כי הם מלווים את ההורים והצוות מרגע קבלת ההודעה וכי בניגוד לשמועות, הגננת פעלה כנדרש כאשר התבשרה על מקרה ההדבקות בסניף “אושר עד”, המקום בו היא שהתה בזמן המדובר.

עם היוודע מקרה ההדבקות בסניף, הגננת פינתה עצמה באופן אחראי לבידוד ביתי ודיווחה על כך לגורמים הרלוונטיים במשרד הבריאות וברשות. עיריית פתח תקוה נמצאת בקשר רציף עם כל גורמי הבריאות ופועלת עימם בשיתוף פעולה מלא ומצוין.

ראש העיר רמי גרינברג “אנו נמצאים בזמן משבר, שבו אנחנו מתמודדים מול אויב בלתי נראה ועל כן רף הלחץ בהתאם. יחד עם זאת, אני מבקש מכולם לנהוג באחריות ולהימנע מהפצת שמועות אשר מתגלגלות כמו אש בשדה קוצים. הפצת השמועות בוודאי שאינה תורמת למצב ובעיקר מזיקה – למושאי השמועה ולנו כחברה. משרד הבריאות וגורמי העירייה עובדים סביב השעון בנושא זה ואני מבקש להישמע אך ורק להוראות הגורמים המוסמכים ולשמור על ההנחיות המיגוניות. רק כך נוכל לצלוח את המשבר בו אנו נמצאים ולהפחית את מקרי ההדבקות״.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x