מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

אוכלים יותר בבית? זה הזמן לסט צלחות חדש

צילום: freepik

משבר הקורונה וסגירתן של כלל המסעדות יצר מצב בו אנשים אוכלים הרבה יותר בבית מזון הום מייד. המגמה לא הולכת ומשתפרת וגם אם נפתחו המסעדות וניתן להזמין ארוחות בטייק אוואי, עדיין האכילה מתבצעת בבתים.

הסגר הכפוי אשר אילץ משפחות שלמות להישאר בבית לאורך זמן, תוך כדי חגיגות במסגרת משפחתית מצומצמת של חגים ומועדים כמו פסח, המימונה ויום העצמאות, הוביל לכך שהאכילה הפכה להיות מרכז הפעילות היומית. משפחות רבות לא רגילות לתדירות הבישול והאכילה המשותפת ולחלקן אין בכלל מספיק כלי אוכל, סט צלחות תואם על מנת לעמוד בביקוש הגדל.

במסגרת המצב, הכלים עברו כמה פעמים בשבוע, אם לא כמה פעמים ביום, שטיפה במדיח מה ששחק אותן והעובדה שהילדים מסתובבים במטבח יצרה גם מצב בו הרבה מאוד כלים נשברו או נסדקו, הלכו והתמעטו. הצורך לרענן ולשדרג את כלי המטבח ואת סט הצלחות על מנת להתאימו למציאות החדשה דורש חשיבה והבנה של איזה צלחות מומלץ לרכוש וממה להימנע.

באופן עקרוני ודי מסורתי מערכות אוכל מגיעות בכפולות של שישה חלקים (6, 12, 18 וכך הלאה) כאשר בדרך כלל הן כוללות ארבעה פריטים – צלחת גדולה למנה עיקרית, צלחת בגודל בינוני למנה ראשונה, קערה למרק וצלחת קטנה לקינוח. ניתן לרכוש מאותו סט צלחות או לבצע  Match & Mix של ערבובים בצבעים וסגנונות, בהתאם לטרנד הקיים והסטייל המועדף.

כאשר באים לבחור את הצלחות החדשות חשוב להבין כי אמנם יש שפע של אפשרויות אבל לא הכל איכותי. על מנת להעניק לבני הבית חוויה ולשמור על הכלים לאורך זמן, מומלץ לרכוש סט צלחות וכלי הגשה של מותגי איכות כמו הצלחות הבלתי מתפשרות ובלתי נשברות של קורנינג.

צלחות קורנינג הנן הצלחות החזקות בעולם. הן מגיעות בסט קלאסי של צלחת גדולה, בינונית, קטנה וצלחת מרק או בצלחות בודדות להתאמה אישית וכן שפע של כלי הגשה במגוון גדלים ולצרכים שונים. הצלחות מגיעות בשלל עיצובים, דגמים וצבעים. ישנן עגולות, אובליות או מרובעות, ניתן למצוא את הדגם הקלאסי החלק והנקי, או צלחות עם עיטורים מעודנים של פרחים קטנטנים, ציורים מודרניים ססגוניים, בעיצוב וינטג’ מדליק ושפע עיצובים אחרים מלאי שיק. הצלחת מעוטרות באופן חלקי או במלואן, הכל בהתאם לטעם האישי ולסטייל הנדרש לשולחן.

הצלחות העמידות הללו, פרי יצירתה של חברת קורנינג האמריקאית, עשויות מזכוכית מחוסמת עמידה במיוחד, אשר נוצרה בתהליך למינציה תרמי מורכב המשלב שלוש שכבות של זכוכית. הרכב הזכוכית הנחשבת פטנט סודי ושמור של החברה עד היום, מתבססת על העובדה כי בתהליך הלמינציה עצמו מקושטת הזכוכית בחומר אמיילי ייחודי אשר הופך להיות חלק מהצלחת עצמה ולא קישוט שמתוסף לאחר הייצור. התהליך הייחודי יוצר כלים דקים וקלים מאוד בעלי חוזק ועמידות גבוהים בפני חום, קור, סדקים או שברים. בשל העמידות הגבוהה בכל טמפרטורה ניתן להשתמש בבטחה במיקרוגל ובתנור. אחד היתרונות הנוספים והמשמעותיים היא העובדה שניתן להשתמש בהן במדיח כלים ללא סכנה, אין שחיקה של העיטורים ואין פגיעה בברק הייחודי של הזכוכית.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x