מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

לקראת לידה

צילום: PIXABAY

אין דבר מרגש יותר מלידה אשר ממשמשת ובאה. הנה, אחרי שורה אורכה של בדיקות והמתנות בחדרו של הרופא, את עומדת לזכות לחבק את תינוקך סוף כל סוף. רגע לפני שזה קורה, את צריכה להכין את ביתך לקראת בואו של הרך הנולד. אין דרך טובה יותר לעשות זאת מלרכוש מוצרים לאם ולתינוק אשר יסייעו לך בטיפול היום יומי בתינוק, ועל הדרך גם בעצמך.

הכירי את המוצרים לאם ולתינוק שהם בגדר חובה

כאשר את קונה מוצרים לאם ולתינוק, את רוצה להיות בטוחה באיכות שלהם, וכאן אתר Ucare נכנס לתמונה ומציע לך מגוון רחב של מוצרים איכותיים שאסור להחמיץ.

כריות הנקה

פעולת ההנקה חשובה מאוד לתזונתו של התינוק, ומכיוון שתצטרכי לעשות זאת כמה פעמים ביום, חשוב שתשמרי על הבריאות שלך. כריות הנקה איכותיות עם תמיכה לגב מספקות לך את התנאים הנוחים ביותר להנקה. הכרית האורתופדית המיוחדת הזו מסייעת למנוע כאבי גב ומתאימה במיוחד לנשים לאחר ניתוח קיסרי. כמו כן, מדובר בכרית מתכווננת שמתאימה לגוף האישה.

סט מסרק ומברשת לתינוק

עור הקרקפת של התינוק שנולד לפני זמן קצר כל כך עדיין רך ועדין, אבל זה לא אומר שאת לא צריכה לשמור על ההופעה החיצונית שלו כשאתם יוצאים לטייל בפארק השעשועים. בעזת סט מיוחד של מסרק ומברשת המתאימים לעורו הצעיר והשברירי של התינוק, את יכולה לשמור על ההופעה החיצונית של ילדך.

ספוג לתינוק

לא כל התינוקות אוהבים לעשות אמבטיה, אבל אפשר לשפר את החוויה הזו באמצעות כלים מתאימים. כזה הוא ספוג לתינוק. ספוג רך וידידותי לעור העדין יהפוך את שעת הרחיצה לחוויה נעימה ומושלמת.

מספריים לתינוק

אחד הדברים החשובים שעליהם את רוצה להקפיד הוא לגזור את הציפורניים לתינוקך, כדי שלא יפצע את עצמו חלילה. באמצעות מספריים קטנים ויעילים אפשר לבצע את הפעולה המורכבת הזו במינימום מאמץ. ובסופו של דבר התינוק עצמו ישתף פעולה.

מוצצים להרגעת התינוק

המוצץ הוא הפריט הקלסי שנועד להרגיע את התינוק ולעזור לו להתגבר במעט על כאבי השיניים הצומחות. תוכלי למצוא באתר מוצצי אוונט איכותיים בשלל צבעים המתאימים לבן ולבת.

מנשא גב לתינוק

את והתינוק הופכים לאחד ברגעים המאושרים של החיים, ואת רוצה לקחת אותו איתך לכל מקום שאפשר: לעבודה, לבילוי עם חברות או לטיול בפארק. מנשא גב לתינוקות מאפשר לך את הנוחות המירבית. למנשא יתרונות בולטים: הוא בטיחותי לאם ולתינוק, עשוי מחומרים המתאימים למזג האוויר בישראל, מאפשר חלוקה מיטבית של משקל כדי להקל על האם לשאת את התינוק, מספק תמיכת ראש לתינוק ואפילו מאפשר לאם לבצע את פעולת ההנקה במידת הצורך.

מוצרים לאם ולתחנוק קונים דרך חברה איכותית

ראינו כמה מוצרים בולטים המוצעים לאם ולתינוק על ידי חברת Ucare. החלק הטוב ברכישה דרך האתר הוא שכדי לקנות את המוצרים האלה, אינך צריכה לצאת מהבית. כל מה שאת צריכה לעשות הוא לבחור מוצרים, להוסיף לעגלת הקניות המקוונת, להזמין ולהמתין עד שהמשלוח יגיע אלייך.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x