רישום לנישואין במועצה הדתית פ"ת

קול ששון וקול שמחה: 4 זוגות התחתנו השבוע באולם המועצה הדתית פ”ת

אירועים בתקופת הקורונה הן דבר מורכב, המועצה הדתית פ"ת מסייעת ומאפשרת לערוך את טקסט החופה באולם המועצה הדתית בהתאם להנחיות

השבוע התקיימו במחלקת הנישואין במועצה הדתית ארבע חופות, טקס החופה נערך על ידי צוות מחלקת הנישואין ובאולם החופות המיוחד של המועצה.

ראובן יוסיפוב, ראש המועצה הדתית פ”ת: “מזל טוב לזוגות החדשים, בתמיכתו ובעידודו של ראש העיר רמי גרינברג ובשיתוף פעולה מקצועי עם מנכ”ל המועצה, עופר אברהם בימים אלה אנו משקיעים מאמצים בחידוש ושדרוג  השירות הניתן במחלקת הנישואין וזאת על מנת לסייע לזוגות הנרשמים לקבל מענה מהיר ויעיל בדרך לבניית בית נאמן בישראל לכל העדות והחוגים.”

כמו כן, כחלק מהשירות הניתן במועצה הדתית פ”ת, ניתנת לזוגות אפשרות לקיים את טקס החופה באולם המועצה המיועד לכך ובהתאם לתו הסגול.

יוסיפוב מוסיף כי בימים אלה ניתן להתחיל את תהליך הרישום לנישואין באמצעות האינטרנט ולקבל שירות מהיר בדרך לחופה “על מנת להקל על הזוגות הנרשמים לנישואין אנו משיקים בימים אלה את האפשרות להתחיל את הליך הרישום באמצעות טופס מקוון, המטופל על ידי נציגי הרישום במועצה. הדבר מאיץ את תהליך הרישום וחוסך זמן רב וסחבת מיותרת ברישום. אני קורא לכל העומדים להירשם לנישואין לבוא ולעשות זאת אצלנו כאן בפ”ת, ולקבל שירות מהיר ויחס מסביר פנים”

לרישום לנישואין בקליק דרך האינטרנט לחצו כאן>>

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x