מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

המדריך המלא למכירת תכשיטים יד שנייה

צילום: FREEPIK


תכשיטים הם ללא ספק חלק בלתי נפרד מחיינו, והמסיבה הזאת לכל אחד ואחת מאיתנו יש מגוון רחב של תכשיטים בבית. אך מה תוכלו לעשות עם אותם תכשיטים שאין לכם בהם שימוש? במקום שהם יעלו אבק במגירה, מה דעתכם לעשות עליהם כסף? מכירת תכשיטים יד שנייה הפכה להיות אחת מהאפשרויות הטובות ביותר לאותם אנשים עם תכשיטים שלא בשימוש. לא משנה אם מדובר על טבעות שמות או צמידים ישנים, כל תכשיט יכול להילקח בחשבון.

מה יקרה אם נגלה לכם שהתכשיטים הישנים שנמצאים אצלכם במגירה שווים הרבה מאוד כסף? בחלק מהמקרים זה לא באמת המצב בפועל, אך בחלק אחר מהמקרים התיאור הזה הוא בהחלט נכון. תכשיטים ישנים שמבחינתכם עשו את שלהם יכולים להיות אוצר גדול עבור אספני תכשיטים כאלה ואחרים שרוצים להעשיר את האוסף הנמצא ברשותם.

כך רגע לפני שאתם נותנים את התכשיט לבן משפחה אחר או פשוט שוכחים מעצם קיומו, למה שפשוט לא תעשו ממנו קצת כסף? במדריך הבא אנו נספק לכם את כל האינפורמציה הדרושה לכם על מכירת תכשיטים יד שנייה.

מדוע מסוכן לשמור תכשיטים בבית?

כאשר אתם שומרים את התכשיטים הישנים בבית, אתם תמיד מעמידים את עצמכם בסכנה מסוימת. אינכם יכולים לדעת מי ימצא אותם כך שיכול להיות שתגיעו למצב שהם פשוט נעלמים מבלי שתשימו לכך לב. זוהי יכולה להיות עוזרת הבית, בן משפחה או פורצים שיכנסו אליכם לבית. מהסיבה הזאת הדעה הרווחת היא שאסור להשאיר תכשיטים במגירה ללא כל השגחה, ומוטב למכור אותם על מנת למנוע מצב שהם פשוט נעלמים.

יכול להיות מצב אחר שבו אף אחד לא יגנוב לכם את התכשיטים, ואתם פשוט תשכחו היכן שמתם אותם בפעם האחרונה. המצבים הללו אומנם נשמעים מאוד נדירים, אך בפועל הם מתרחשים אצל לא מעט אנשים באופן די שכיח. לכן אנו ממליצים לכם לשמור אך ורק את התכשיטים שבהם אתם משתמשים על בסיס קבוע, ואת כל השאר פשוט למכור.

איזה תכשיטים משומשים אפשר למכור?

אם בעבר הנישה של התכשיטים המשומשים שאותם היה אפשר למכור הייתה קטנה מאוד, כיום מדובר על נישה רחבה שמכילה לא מעט אפשרויות. אפילו טבעות שמות ישנות תוכלו למכור, כי אין כמעט הגבלה בנושא הזה ואתם יוצאים המרוויחים הגדולים מכל הסיפור הזה.

כמובן שהתכשיטים הפופולאריים ביותר שלהם יש את הביקוש הכי גבוה הם כמובן תכשיטי זהב מכל סוג. לא משנה אם מדובר על טבעות שמות מזהב או על שרשראות עם תליון מזהב, חנויות התכשיטים ואספני תכשיטים ישמחו לשים את היד שלהם על השלל הזה.

באופן מוכח תכשיטי זהב שומרים על הערך הגבוה שלהם לאורך השנים, כך שתוכלו למצוא את עצמכם מוכרים תכשיטי זהב ישנים במחירים גבוה כמעט דומה למחיר שבו רכשתם את התכשיט. כך שאתם צריכים לקחת את הנושא הזה בחשבון כאשר אתם מוכרים תכשיטים יד שנייה.

היכן מתבצעת מכירת תכשיטים יד שנייה?

אז אם החלטתם שאתם רוצים למכור טבעות שמות יד שנייה או תכשיט אחר שיש ברשותכם, כעת אתם צריכים לדעת היכן מתבצעת המכירה עצמה. האפשרות הראשונה היא לבצע את הפגישה בביתו של הלקוח, כך שהלקוח עצמו מקבל את מלוא הדיסקרטיות שאותה הוא צריך. יש לקוחות שעבורם הדיסקרטיות היא חלק בלתי נפרד מביצוע ההליך כולו, ולכן האפשרות הזאת תהיה הטובה ביותר עבורם.

אפשרות נוספת היא לבצע את המכירה בחנות התכשיטים עצמה. היתרון במכירת תכשיט בחנות תכשיטים היא שבזמן אמת תוכלו להחליף את התכשיט הישן בתכשיט חדש מבין השלל הקיים בחנות. כך שלא רק שתבצעו מכירה של התכשיט הישן, אלא גם תוכלו להתחדש בתכשיט או בתכשיטים חדשים.

ישנה אפשרות אפילו לבצע את המכירה כולה דרך האינטרנט, יש לא מעט אתרים שתומכים במכירת תכשיטים יד שנייה אפילו בין לקוחות פרטיים ולא דרך אספנים או חנויות.

מה מקבלים בתמורה לתכשיט הישן?

ברוב המקרים כמו שכבר גילינו לכם אתם פשוט תקבלו כסף על המקום! האספן או איש מקצוע מהחנות יעריך את השווי של התכשיט, ואם תסכימו לשווי שאותו הוא מציע תוכלו לקבל את הכסף במזומן. כך שאם בדיוק חסר לכם כסף לבצע פעולות בסיסיות הקשורות ליומיום שלכם, זוהי בהחלט יכולה להיות ההצעה הטובה ביותר שתוכלו לקבל. אך מה קורה בסיטואציות שבהן אתם מוכרים טבעות שמות אך לא רוצים לקבל בתמורה כסף מזומן מסיבה כזאת או אחרת?

במקרה שבו הלקוח אינו מעוניין לקבל כסף במזומן, מה שלרוב לא באמת קורה – ישנה אפשרות אחרת שיכולה להיות רלוונטית עבורו. הלקוח יכול לקבל בתמורה זיכוי לחנות התכשיטים שרכשה את התכשיט הישן, וכך באמצעות הזיכוי הלקוח יוכל לרכוש תכשיט חדש. הרכישה של התכשיט החדש לא חייבת להתבצע באופן מידי בעת מכירת התכשיט הישן, תוכלו לחכות עד למועד מיוחד שבו אתם צריכים לרכוש תכשיט חדש לכם או לבת הזוג.

לחצו לקריאה נוספת בנושא תכשיטים

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x