במסגרת פגישת עבודה שקיימו עימו: מנהלים וראשי קהילות הודו לגרינברג על ההקצאות והתקציבים

לאחר שורת הקצאות שהעביר ראש העיר רמי גרינברג לטובת מוסדות החינוך ובתי הכנסת בעיר בישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה ביום ראשון בהיכל התרבות בעיר, הגיע ללשכתו למחרת מנהל הת"ת הליטאי 'שירת התורה' (שפתי רננות), הרב חיים אהרון סטנייצקי, לפגישת עבודה מעמיקה לטובת קידום מעונות יום עבור המגזר החרדי, והודה לו בשם הציבור על תנופת הפיתוח והבניה בכלל המוסדות בעיר

כאמור, בישיבת המועצה עברה בין היתר ההקצאה לטובת מוסדות ‘שירת התורה’, לבניית מבנה חדש עבור מעונות יום, והרחבת המבנה הקיים בשטח הת”ת שמספר תלמידיו הולך וגדל. אל הפגישה שעסקה בנוסף במצב התחלואה בשכונות בעיר, הצטרף הרב משה סגל, מראשי קהילת חברון בשכונת גני הדר, ושניהם קיבלו סקירה מעמיקה מראש העיר על חשיבות המשך השמירה על ההקפדות, כשממש בפתח עומדים כבר החיסונים.

סגל, ניצל את הפגישה החשובה והודה לראש העיר רמי גרינברג שהעביר ערב קודם לכן בישיבת המועצה תקציב ענק לטובת המשך בניית בית הכנסת ‘יוצאי חברון’ בשכונת גני הדר. סגל הודה לראש העיר בשם ראשי הקהילה, גבאי בית הכנסת והמתפללים על הסיוע בהקמת בית הכנסת שנבנה בימים אלו במהירות אדירה, זאת לאחר שראש העיר רמי גרינברג מסייע להם מאז תחילת התהליך שהיה תקוע מזה שנים ארוכות.

בענין זה הוסיף סטנייצקי ואמר כי ראש העיר רמי גרינברג לקח את כל הקהילות והמוסדות, בלי יוצא מן הכלל ומסייע לכל מי שצריך. סטנייצקי הוסיף, כי רואים את זה לא רק במוסדות החינוך והתורה ובבתי הכנסת, פוגשים את העשייה הזאת בכל מדרכה וחניה בעיר.

מלבד סטנייצקי וסגל הודו לראש העיר מנהלים וראשי קהילות נוספות שקיבלו את הבשורה על התקציבים וההקצאות שראש העיר העביר לטובת המוסדות ובתי הכנסיות בראשותם, אך מפני הסגר עשו זאת בשיחת טלפון ללשכתו.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x