משפחת סדן

שתי משפחות זכו בתואר שיאניות הקריאה של רשת הספריות העירוניות

שתי משפחות זכו בתואר שיאניות הקריאה של רשת הספריות העירוניות לשנת 2020. משפחת סדן שאלה במהלך השנה שחלפה 522 ספרים בספריית הדר גנים, ומשפחת שדה שאלה 255 ספרים במהלך השנה בספריית אליפים בכפר גנים.

בטקס שנערך ביום ראשון (14.2) בספריית הדר גנים וביום שני (15.2) בספריית אליפים הוענקו למשפחות הזוכות תעודות הערכה ושובר מתנה לרכישת ספרים.

ראש העיר רמי גרינברג בירך את המשפחות ואמר “הקריאה חושפת בפנינו עולמות דמיוניים שלא חלמנו עליהם קודם לכן. הקריאה מעשירה, מרתקת ובימי הקורונה היא אחת הפעילויות המרכזיות שנותרו לנו לעשות להנאה בשעות הפנאי. אני מברך את שתי המשפחות היקרות ומאחל להן המשך קריאה נעימה. זוהי בהחלט חוויה משפחתית לשוחח על ספר ולחלוק חוויות לאחר הקריאה. אני מזמין את כל תושבי ותושבות העיר להזמין ספרים בספרייה ולאסוף את ההזמנה במתכונת טייק אווי, כפי שאנו עושים כבר זמן מה בספריות העיר לאור מגבלות הקורונה”.

חבר הנהלת העיר וראש אגף הספריות צבי בליץ “בשנתיים האחרונות הובלנו תהליך של התמקדות ופעילות לעידוד הקריאה וכן קירוב הילדים ובני הנוער לעולם הספריות. אני שמח כי העבודה הרבה נושאת פרי ואני מברך את ילדי משפחת סדן ושדה שהם אלופי הקריאה השנה. נמשיך לפעול יחד עם ראש העיר רמי גרינברג למען ילדי העיר, ותושבי ותושבות העיר. תודה לצוות האגף בניהולו של חיים חלפון אשר גם בימים מאתגרים אלה פועל כדי לתת לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר”.

יש לציין כי בעיר 12 ספריות, ו-31,664 קוראים פעילים. מוזמנים להגיע לספרייה הקרובה לביתכם וליהנות מאלפי ספרים חדשים ומרתקים.

משפחת שדה
0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x