יש כבוד: חיילות מפ”ת מצטיינות ביחידת מופת

ביום חמישי ה- 6.6.24 התקיים טקס מצטייני יחידת מופת, לרגל יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, בראשות מפקד יחידת מופת, אל״ם אייל יוסיפסקו.

בין כלל המצטיינים נבחרה סמלת אורי ויקל מפתח תקווה, עוזרת ראש תחום הבודד המשוחרר. על קבלת ההצטיינות היא אמרה בהתרגשות: ״מעמד מרגש, כל השירות אתה עובד ותורם, וממש מרגש ששמים לב לזה״.

עוד נבחרה בן כלל המצטיינים סמלת דורה ארטיושקין מפתח תקווה, אחראית משמרת במוקד קבע וגמלאות. על קבלת ההצטיינות היא מספרת: ״מתרגשת ושמחה לקבל את התואר הזה לקראת סוף השירות שלי״.

ראש העיר רמי גרינברג בירך ואמר “אני מלא הערכה לפועלן של אורי ודורה ותרומתן לצה”ל בכלל, ולטיפול ברווחת החיילים בפרט. אנו מחנכים את תלמידי ותלמידות העיר לשירות משמעותי ואני שמח לראות כי כל אחד ואחת מוצא את מקומו בצבא ותורם בהתאם ליכולתו, כישוריו וצרכי הצבא. יישר כוח למצטיינות! גאים בכן!”.

*מופת היא יחידה מטכ”לית באגף כוח האדם בצה”ל, האמונה על הטיפול בחיילי צה”ל בתחומים השונים. מופת מיישמת את מדיניות צה”ל בתחומי השכר, הגמלאות, רווחת הפרט והיחידות. בנוסף, מובילה מערך שירות מתקדם לפרט למימוש זכויותיו לאורך שירותו בצבאי בחובה, בקבע, במילואים ובגמלאות.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם