מרכז שניידר ו-Factory 54 מעלים מודעות לטיפול נוירוכירורגי בילדים

מרכז שניידר לרפואת ילדים וחברת Factory 54 משתפים פעולה, זו שנה רביעית ברציפות והפעם להעלאת המודעות לחשיבות האבחון וטיפול נוירוכירורגי בילדים, למען מתן איכות חיים והצלת חיים
שלושה בנים, יהלי, רביד וקורן, בני 10, מחייכים על סט צילומים עבור קמפיין שניידר-Factory 54 להעלאת מודעות למחלת מויה מויה.
יהלי, רביד וקורן על סט הצילומים המרגש למען העלאת מודעות למחלת מויה מויה. צילום: פקטורי 54

במרכז שניידר מטופלים ילדים מכל רחבי הארץ, חלקם מתמודדים עם מחלות מורכבות ונמצאים במעקב ארוך שנים על ידי הצוותים המסורים של בית החולים. כאמור זו השנה הרביעית בה מתקיים שיתוף הפעולה, בעבר צולמו קמפיינים למען העלאת המודעות לתרומות איברים ולהתמודדות של ילדים עם מחלות כרוניות או מוגבלויות, כחלק משגרת החיים. בשנה שעברה נערך קמפיין למען העלאת מודעות לילדים עם מחלות לב.

שיתוף הפעולה הוא יוזמה של יפעת אירני, מנכ"לית חברת Factory 54, יחד עם פרופ' אפי בילבסקי, מנהל היחידה למחלות זיהומיות בשניידר.

השנה הוקדש יום הצילומים המיוחד לנושא העלאת המודעות לחשיבות האבחון וטיפול נוירוכירורגי בילדים, למען מתן איכות חיים והצלת חיים. אל הסטודיו של Factory 54 kids הגיעו תשעה ילדים בגילאי 8 חודשים עד גיל עשר: יהלי, קורן, רביד, גל, ירדן, אלירז, ביסאן, פלג וריף, המטופלים במסגרת היחידה לנוירוכירורגיה בשניידר.

הילדים לבשו פריטים מבית מותג הילדים הצרפתי Petit Bateau, בסשן צילומים מרגש ומקסים.

 פלג בן ה-3 וריף בת ה-8 חודשים יושבים על סט צילומים. ריף חובשת קסדה רפואית לאחר ניתוח קרניוסינוסטוזיס במרכז שניידר.
פלג וריף שניהם לאחר ניתוח במרכז שניידר, בקמפיין למען טיפולים נוירוכירורגיים. צילום: פקטורי 54

תגיות

תמונה של מערכת פתח תקוואי

מערכת פתח תקוואי

"פתח תקוואי" מתמחה בסיקור חדשותי מקומי על אירועים מקומיים, חינוך, עסקים בעיר ונדל"ן בפתח תקווה. יש לכם מידע מעניין? שלחו לנו עכשיו: [email protected]

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם