מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

אליחי אל- ממשרד הפרסום ONE  בטיפים לבחירת משרד פרסום 

ביקשנו מאליחי אל- איש פרסום מעורך בתעשיית הפרסום בישראל והבינלאומי לתת לנו מעט טיפים לפרסום עסקי לקראת שנת 2020

אליחי הרבה עסקים קטנים מתלוננים שהפרסום שלהם פשוט לא עובד? מה הם לא עושים נכון?

כאשר בעלי עסקים חשים שאין להם תוצאות מפייסבוק או בגוגל או בכל ערוץ פרסומי אחר , כאשר הם משקיעים במצטבר לא מעט כסף  ואינם שבעי רצון מתוצאות השקעתם הלא מבוטלת.אבל לפני שאענה על השאלה אני מעוניין להבהיר כי אין דבר כזה שתפרסמו ולא משנה מה תהיה ההשקעה ולמחרת תזכו כבר לתוצאות משביעות רצון, פשוט, “אין חיה כזאת”. על מנת להתפרסם נכון בעולם הדיגיטלי יש להיצמד לתכנית מסודרת ונכונה, אחרת הפרסום שלכם, פשוט לא יעבוד. היתרון להגיע לקהל היעד ולמקד את הפרסום לקהל ממוקד שבו אנו מעוניינים, אם על פי חתך גיל ,תחומי התעניינות ועוד. את התוצאות לא רואים כבר בהתחלה ולכן, נדרשת התמדה, ערנות והצמדות לתכנית על פי המטרה שייעדנו לעצמנו. יש תחילה לבנות תשתית שיהיו לה יסודות חזקים. הרבה בעלי עסקים אינם מבינים זאת וזו הסיבה שללא תשתית זו אין להם תוצאות שמשביעות את רצונם. אחד הבעיות הגדולות ביותר של עסקים ומפרסמים, שהם פועלים ללא מטרה ברורה

איך בוחרים איש שיווק ופרסום נכון לעסק קטן?

ישנם גם כאלה שהם לא בדיוק מכירים היטב את העבודה ועשויים רק לגרום יותר נזק מאשר תועלת לכן, כדאי תמיד לדעת מול מי אתם עומדים. חשוב לבדוק תנסיון של האיש השיווק  כי בעולם הפרסום הנסיון משחק תפקיד מאוד חשוב, לבקש לראות עבודות שנעשו כבר בעבר בתחום שלכם במידה ויש. לבקש המלצות כתובות ובנוסף לבקש לפחות 10 טלפונים מלקוחות קיימים ולא לקפוץ על איש השיווק הזול ביותר ,מדובר בעסק שלנו ולכן חשוב לדעת מול מי אנחנו עובדים. חשוב לבחור משרד פרסום אשר מציע מגוון רחב של שירותי פרסום תחת קורת גג אחת על פי הצרכים של העסק שלכם.

כמה טיפים חשובים לדף העסקי

על מנת לקבל לייקים עבור הדף העסקי שלכם, יש לדעת כמה אסטרטגיות- קריאת פעולה בתוך המודעה למשל, כדי שגולשים ידעו מה לעשות הלאה. לדוגמא אם תפרסמו פוסטים שיש בהם שאלות, תקבלו יותר תגובות. מי שאוהד את דף הפייסבוק העסקי שלך, ישתף את התוכן . יש לפרסם על פי קצב הגיוני הסברה היא שיש לפרסם בין 2-4 פעמים בשבוע. מומלץ לשים לב לשעות שבהם אתם מפרסמים את הפוסט. קחו בחשבון ששעות כגון 11:00, 15:00 והשעה 20:00 בערב, הן השעות שיש בפייסבוק את התנועה הטובה ביותר. מומלץ לשים לב מה גורם למעורבות של האוהדים בעמוד העסקי שלכם

ולגבי מודעה ממומנת ?

אם ברצונכם למקד את המודעות שלכם כהלכה, תחילה עליכם להעיף מבט מי הלקוח שלכם ולבנות פרופיל קהל מותאם אישית. לדעת את התכונות והמאפיינים של הלקוח האידיאלי שלכם, זה ייתן לכם הזדמנות להגדיר את המודעות שלכם בצורה הטובה ביותר, כך שאנו יודעים שהם מוצגים לאנשים הנכונים. ניסוי הוא חלק חשוב בקביעת מסע פרסום של מודעות ממומנות. וחשוב לבדוק את הנתונים ולראות מה עובד יותר ומה עובד פחות.

על מנת לשפר את הפרסום שלכם בפייסבוק, יש לאסוף מידע לגבי קהל היעד שלכם, אם גיל, מגדר, תחום העיסוק ועוד, מידע זה, יאפשר לכם ללמוד על המשתמשים בפייסבוק פרטים שיסייעו לכם ללמוד עוד על פרסום נכון וממוקד יותר. מומלץ, לא לעסוק רק בקידום שאתם משווקים או פרסום השירותים שאתם מציעים כי אם עליכם לספק עניין, לבדר ולהכניס כיף וקלילות לתוכן שאתם מקדמים אפילו אם מדובר בתוכן שלא אתם יצרתם. יש לדבר בגובה העיניים של הגולשים, מה שייצור קרבה ורגש חיובי מצדם אנשים רואים בפייסבוק מרחב חברתי מהנה שבו הם משוחחים עם חברים, בודקים תמונות וסרטונים. אתם צריכים להצטרף לשיחות ולהיות חלק מקהילה, במקום להיות ‘זר’ שמנסה למכור באגרסיביות.חשוב מאוד שתהיה מטרה ברורה לשימוש בפייסבוק

משתמשי פייסבוק אוהבים לדבר עם אנשים אחרים – לא לעסק לא אישי. מי שמנהל את דף הפייסבוק שלך חייב להיות מסוגל לכתוב בקול שנשמע אמיתי ונעים תוך שימוש בסגנון שמתאים לעסק שלך. הסטטיסטיקה מראה כי סביב 50% מכלל משתמשי פייסבוק בודקים את הדף לפחות פעם ביום, והם צריכים לראות שאתם מפרסם פוסטים באופן קבוע. עודדו משתמשי פייסבוק אחרים להגיב לפוסטים שלכם או לפרסם הערות משלהם על העסק שלכם או על נושא שמעניין אותך ואותם. כאשר הם שואלים אותך שאלות אתה חייב להגיב במהירות – בתוך 24 שעות. תגובה מאוחרת או אי תגובה יחליש את נכונות אוהדים שלך בפייסבוק להתעסק איתך, והם יסתלקו בהדרגה. תמונות וסרטונים הם מרכיב מרכזי בפייסבוק. עליכם להשתמש בהם לעתים קרובות כדי לשמור על העוקבים בדף שלכם. אם יש לך דף פייסבוק תקדם אותו .ספקו את כתובת הפייסבוק שלכם על נייר המכתבים, על כרטיס הביקור והאתר שלכם, בחנות אונליין, בפרסום, ובחתימת הדוא”ל שלכם! לסיכום המטרה היא לא לנסות למכור באגרסיביות אלה להציע ערך לקהלי היעד שלכם ולפתור להם בעיה בשירות ובמוצר שלכם ולפנות ללב ולא לראש זה מה שיוביל וישכנע גולשים יותר.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים