אנחנו רואים הרבה מאוד עסקים פושטים רגל בזמן הקורונה, אבל יש סיבות מעולות לעסקים קיימים להמשיך לתת למודעות לרוץ, ולגרום להם להיות במקום הראשון מיד אחרי שהמשבר הזה מסתיים. הנה כמה סיבות שבגללן אפשר וכדאי להמשיך לקדם את העסק שלכם ברשת החברתית המובילה בעולם.
בזמן הקורונה המודעות עולות פחות כסף
זה נשמע מפתיע, אבל עלויות הפרסום בפייסבוק ירדו משמעותית. עסקים לא מעוניינים לפרסם את עצמם כי הם חושבים שאין מטרה לפרסום אם אין מוצר אותו ניתן למכור. מה שמשאיר יותר מקום לעסק שלכם לזרוח.
כמו במודעות שאנחנו רואים במציאות, אנשים מתחרים על מקומות קידום בפייסבוק ותחרות נמוכה מביא עלויות זולות. בקצרה, כשיש פחות מתחרים, העלות למודעה פוחתת. אם 5 עסקים מתחרים על אותה משבצת פרסומית בפייסבוק, לעומת עסק אחד בלבד, העומס על פייסבוק יורד ואף אחד לא משתמש בסינון שלכם. זה מוביל לכך שפייסבוק יקדמו בצורה יותר יעילה גופים המוכנים לפרסם, גם אם זה בעלות נמוכה משמעותית.
התדמית של העסק שלכם יכולה לפרוח במדיה הדיגיטלית בתקופה הזאת
כשמשווקים עסק, חושבים גם על איך הוא נראה והאם הוא באמת מקצועי בתחומו, לא המוצר שהוא מוכר או השירות שהוא מציע. תחום התדמית (או הנראות של העסק) מהווה ענף שיווקי משלו, אותו ניתן לפתח בצורה מעולה הזמן הקורונה. בזמן שכולם בבית זה זמן מעולה לחשוב איך העסק שלכם נראה והאם יש לו נוכחות גבוהה ברשתות החברתיות.
כל האנשים נמצאים בבית, לכן הם יראו את התוכן שאתם מפרסמים להם
כשהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים בבית, הם בודקים יותר מה קורה ברשתות החברתית שלהם. כל הרשתות החברתיות, פייסבוק ביניהן, רשמו שיאים של התחברות גולשים אותם לא ראו מעולם. גם לא בזמן הקורונה, כדאי לפרסם פוסטים בערב – ניתן גם לתזמן פוסטים בפייסבוק בקלות ע”י כלי הניהול של פייסבוק. אנשים בודקים יותר מה קורה ברשתות החברתיות אחרי שהם סיימו לעבוד. אם אנשים יראו יותר את התוכן שאתם מפרסמים להם, סביר יותר שהם יגיעו לדף שלכם וירצו לקנות בהווה או בעתיד מהעסק שלכם.
אפשר גם להוציא מדריכים. תחשבו על זה; זה לא כל כך מסובך. יש כל כך הרבה אנשים שמעבירים שיעורים בזמן הקורונה רק באמצעות מחשב וכמה תוכנות פשוטות. אתם יכולים לשדר את המסך שלכם לכל מקום בעולם, גם בעזרת הפייסבוק.
ניתן להתחבר לקהל הלקוחות שלכם שיתכן ויתמכו בך ברגע שהכל יעבור
הרבה עסקים לא עובדים כמו בתקופה שלפני הקורונה, או שכמות האנשים שמגיעה אליו אינה מגיעה למימדים של פעם. זה זמן טוב לדבר עם הלקוחות שכן באו או באים, ולהבהיר להם שאתם קיימים ושאתם עדיין עובדים. יותר מזה, אפשר לשוחח גם עם קהל הלקוחות הישן שלכם, ואולי להשיב כמה מלקוחות העבר שלכם אליכם.
זה גם זמן מעולה להגיב לכל אנשים שהשאירו תגובות באתר שלכם או שאלו שאלות לגבי העסק שלכם ולא התאפשר לענות להם בגלל עומס בעסק. לשמור על קשר עם לקוחות הוא עניין מאוד חשוב, ואין זמן יותר טוב מהתקופה הנוכחית לעשות אותו.
מגפת הקורונה לא חייבת להיות דבר רע
רוב העסקים החכמים במהלך המגפה יכולים להשקיע יותר בשיווק ארוך טווח מאשר בשיווק קצר טווח. המפרסמים יודעים שזה יכול להיות המהלך הכי טוב בתקופה עגומה כל כך. אם תשימו לב, אתרי תיירות ממציאים את עצמם מחדש וכותבים תוכן איכותי בצורה שוטפת בשביל העתיד של העסק שלהם. מודעות עדיין לא נעלמות מהפייסבוק, אלא מתחלפות במדריכים בכל תחום אפשרי כמעט. רוב העסקים כרגע מוצאים פתרונות יצירתיים להישאר רלוונטיים. גם אתם יכולים להיות חלק מהעסקים האלה, ולפרוץ ברגע שהמשבר הזה יסתיים.