% מבני הנוער בישראל קונים ברשת, כך עולה מסקר חדש שנערך עבור חברת דואר ישראל ערב החופש הגדול. הסקר, שנערך על ידי מכון מחקר “שילוב I2R” בחודש יוני בקרב 397 נערים ונערות מהמגזר היהודי בגילאי 16-18, המהווים מדגם ארצי ומייצג, באמצעות פאנל גולשי האינטרנט iPanel המקיף 130,000 איש, והגדול בישראל, מצא כי בני הנוער בגילאי 16-18, שקונים ברשת האינטרנט, מוציאים בממוצע 145 ₪ לקניה. החדשות אינן מעודדות בהכרח לאתרים המקומיים, שכן על פי הסקר, בני הנוער קונים באתרים בחו”ל פי 2 יותר מאתרים ישראליים.
המוצרים הפופולאריים בקרב בני הנוער: בגדים, סמארטפונים ואביזרים לטלפון, גדג’טים ונעליים. באופן לא מפתיע, האתרים המובילים בחו”ל בקרב בני נוער הם עלי אקספרס (71%) ו- (68%) eBay ובפער ניכר אחריהם – אמזון (41%) ואסוס (34%). האתרים המובילים בארץ בקרב בני נוער הם: עדיקה (18%) וטרמינל X ((15%. אחריהם יד2 (14%), עזריאלי.קום וקסטרו (10% כל אחד).
לרכישה באתר עלי אקספרס – לחצו כאן>>
לרכישה באתר eBay באנגלית לחצו כאן>>
לרכישה באתרים עלי אקספרקס, אמזון ואיביי בעברית באתר זיפי לחצו כאן>>