אורי אוהד: “לא נצהיר ולא נתמוך באופן פומבי באף מועמד לראשות העיר”

בעקבות הודעות שהופצו על תמיכה של סיעת 'הביצועיסטים' בראשות אורי אהד במועמד רמי גרינברג לראשות העיר. במפלגת הביצועיסטים מבהירים כי אין בכוונתם להביע תמיכה במי מהמועמדים " בפתק הצהוב תבחרו בראש העיר שנראה לכם". כל הפרטים

המרוץ לראשות העיר והמלחמה בפייק ניוז. לאחר פרסום הודעות על תמיכה כביכול של מפלגת ‘הביצועסטים’ במועמד רמי גרינברג לראשות העיר.

אורי אהד, ראש רשימת ‘הביצועסטים’ פרסם הודעת הבהרה לפיה אין בכוונת המפלגה להצהיר על תמיכה במי מהמועמדים לראשות העיר פ”ת.

בהודעה שפרדם כתב “בניגוד לפוסט שיצא, כביכול ממטהו של אחד המתמודדים, נדגיש כי רשימת הביצועיסטים לא הודיעה על תמיכה באף אחד מן המועמדים לראשות העיר ולא קראנו להצביע למועמד זה או אחר. נפגשנו, כמעט, עם כל המועמדים וכולם שמעו מאיתנו תשובה זהה: לא נצהיר ולא נתמוך באופן פומבי באף מועמד לראשות העיר”.

עוד כתב אהד “מראש התחייבנו לבוחרינו שלא להמליץ על אף מועמד לראשות העיר אלא להתרכז אך ורק באינטרסים של התושבים ולא ברקיחת דילים פוליטיים, כיבודים וג’ובים על חשבון הציבור.
אנו יושבים עם כולם, דנים בתכניות העבודה שלנו ובאג’נדה המסודרת והברורה שלנו – עשייה אך ורק למען התושבים, אבל לא נסכים למכור בנזיד עדשים ולמען ג’וב פוליטי את האינטרסים של תושבי העיר. היו מועמדים שאיימו עלינו שיושיבו אותנו באופוזיציה, אם לא נודיע כעת על תמיכה בהם. לא נדון אותם כעת. אנו מבינים את הלחץ הקיים בשלב זה של הבחירות..

אנחנו באים להיאבק, באים להילחם על האינטרסים של הציבור במועצת העיר ובאים לעבוד קשה אך ורק עבורכם. עם האמון שנקבל מן הציבור ניגש בלב נקי למו”מ לאחר הבחירות, מתוך מגמה להגשים את תכנית העבודה עליה ביקשנו את אמונכם. אין לנו ספק כי כל ראש עיר אשר טובת העיר והתושבים לנגד עיניו ימצא בנו שותפים מלאים לעשייה ולביצוע. בבחירות הקרובות, הצביעו עבור מי שידאג אך ורק לכם – פתק לבן עם האותיות [צי]. בפתק הצהוב תבחרו בראש העיר שנראה לכם.” כך אהד, בהודעת הבהרה שפרסם.

חשוב להדגיש, כיפי שדווח כאן ב’פתח תקוואי’ רשימת ‘הביצועיסטים’ נאבקת בין היתר על פתיחת שטח המסחר באגם החדש בפתח תקווה.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x