בית המשפט: צו הקפאה זמני לניתוק החשמל בדירות מפוצלות בפ”ת

עיריית פ"ת פועלת בשבועות האחרונים לניתוק חשמל מדירות מפוצלות המושכרות לפליטים, בעקבות עתירה של האגודה לזכויות האזרח העירייה לפי שעה העירייה לא תוכל להמשיך במהלך

כזכור לפני מספר שבועות פורסם כי עיריית פתח תקווה יצאה למלחמה בתופעת מבקשי המקלט שבאים להתגורר בעיר פתח תקווה, באמצעות ניתוק מים וחשמל.

בעקבות העתירה שהגישה האגודה לזכויות האזרח נגד עיריית פתח תקווה, בית המשפט המחוזי בלוד הוציא היום (ד’) צו מניעה זמני לעירייה, האוסר על ניתוק חשמל ומים בדירות העובדים הזרים בעיר.

בעקבות הצו עיריית פ”ת לא יכולה כעת להמשיך ולנתק את בתיהם של הפליטים בעיר מחשמל. בעירייה אומרים ל’פתח תקוואי’ בתגובה לצו כי “יודגש כי ניתוקי החשמל אינם מכוונים כלפי עובדים זרים- כפי שנטען, אלא כלפי בעלי הדירות אשר פועלים בניגוד לחוק, מפצלים את דירותיהם ומשכירים אותן למעוטי יכולת ובהם חרדים, משפחות צעירות ומבקשי מקלט.”

עוד נמסר כי “שוכרי הדירות נאלצים להמשיך להתגורר בדירות מפוצלות ללא תנאים מינמליים. מדובר בניצול ציני של מעוטי יכולת שנופלים קורבן לבעלי דירות שבצע הכסף הוא שמנחה אותם. רק לאחרונה ארעו מספר שריפות של דירות מפוצלות במרכז העיר, שחלקן גבה קורבנות בנפש.

עיריית פתח תקווה והעומד בראשה סבורים כי פעולות אלו יובילו את בעלי הדירות לפעול על פי חוק וחשוב מכל, יימנעו פגיעה בחיי אדם בגין תופעה חמורה זו.

העירייה תציג את עמדתה בבית המשפט בדיון שנקבע ל – 27/3/17.”


0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x