(בתמונה מימין לשמאל: משה ארבל, אוריאל בוסו (צילום: יעקב כהן) ואליהו ברוכי)

הפתח תקוואים שמתמודדים בבחירות לכנסת ה21: אוריאל בוסו, אליהו ברוכי ומשה ארבל

הבחירות לכנסת ה 21: שלושה נציגים מפתח תקווה שובצו ברשימות לכנסת הבאה, שניים בש"ס ואחד ביהדות התורה. כל הפרטים

עדכון (22.2): עם הגשת הרשימות, קודם משה ארבל למקום 7 ברשימת ש”ס, ואוריאל בוסו הועבר למקום ה 10 ברשימה. 

האם לעיר פתח תקווה יהיה בקרוב ייצוג בכנסת ישראל? סגן ראש העיר בשכר, אוריאל בוסו (45) שובץ במקום התשיעי ברשימת ש”ס לכנסת הבאה. מדובר במקום ריאלי, שכן שני חברי כנסת משולם נהרי ואיציק כהן צפויים להתפטר בעוד כשנתיים מרשימת ש”ס, בנוסף בש”ס מתכוונים להשתמש בחוק הנורווגי שאומר שחלק מהשרים וסגני השרים יתפטרו מהכנסת ולא יכהנו כחברי כנסת, וככה אלו שאחריהם ברשימה יכהנו כחברי כנסת. הכל כמובן תלוי במספר המנדטים שתקבל ש”ס בכנסת הבאה.

בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ אומר בוסו “מתרגש מאד על האימון שנתנו בי מועצת החכמים בראשות מרן ראש הישיבה שליט”א ,ויו”ר התנועה הרב אריה דרעי. אני מתפלל לבורא עולם שאמלא את שליחותי בנאמנות , אייצג את העיר פתח תקוה בכבוד, אני בטוח שזה יהיה שידרוג לעיר ולתנועה המקומית”

חשוב לציין כי המעבר של אוריאל בוסו לכנסת מביא איתו בשורה גם לעיר שכן לראשונה ברשימת ש”ס המקומית יכנס נציג של הקהילה האתיופית המוצב כיום במקום החמישי בשם בלאיי דמלאש. כמו כן, את בוסו יחליף הבא אחריו ברשימה, הרב אליהו גינת המוצב במקום 2 ברשימה המקומית, הרב גינת נחשב לאיש עשייה והשפעתו גדולה מאוד על הנעשה בעיר.

עם פרסום רשימת ש”ס אמש, התכנסו פעילי ש”ס בלשכתו של בוסו להרמת כוסית לחיים ואיחלו לו בהצלחה.

חוגגים בלשכת בוסו. צילום: באדיבות המצלם

בוסו, הוא לא הפתח תקוואי היחיד ששובץ ברשימת ש”ס, גם משה ארבל (35) שובץ ברשימה במקום ה 12. ארבל, הוא ראש המטה של השר אריה דרעי ונחשב לאחד הצעירים המבטיחים בתנועת ש”ס, בימים אלה הוא משמש כנציג ש”ס בוועדת הבחירות לכנסת. ארבל, הופיע ברשימת הצעירים המבטיחים של העיתון ‘דה-מרקר’ בשנת 2016.

סיעות ‘יהדות התורה’ ו’דגל התורה’ הגישו אמש (ד’) את רשימת המועמדים שלהם לכנסת ה-21. במקום העשירי ברשימה הוצב תושב העיר וחבר הנהלת העיר הרב אליהו ברוכי (43). בשיחה עם ‘פתח תקוואי’ אמר ברוכי “לפני עשר שנים נקראתי לעשייה הציבורית ע”י רבני העיר, ובסייעתא דשמיא פתח תקווה עברה מהפך תורני ומרכז העיר פורח ומשגשג, מוסדות חינוך ובתי כנסיות פורחים ומשגשגים. כעת אני נושא תפילה להמשך סייעתא דשמיא.”

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x