כצפוי: אדי קואז הוצב במקום השני ברשימתו של איציק ברוורמן

אדי קואז, ראש רשימת "תנופה" הכריז במוצ"ש: "הרשימה שלנו מתאחדת עם ברוורמן". ברוורמן הודיע במהלך הכנס: "קואז מספרר 2 שלי"

(צילום: באדיבות מטה הבחירות)

תוספת כוח משמעותית למטה של איציק ברוורמן לקראת הבחירות המוניציפליות. אדי קואז, ראש רשימת “תנופה” הודיע אמש בכנס פעילים ענק שערך באולמי “קסאנדו” בעיר כי הרשימה שלו מצטרפת לרשימה של ראש העיר, איציק ברוורמן. קואז נחשב לאחד מהדמויות שיש להן השפעה רבה על פעילי השטח, “הולכים על בטוח. אנחנו ננצח כבר בסיבוב הראשון. אני משוכנע שאחרי יצטרפו עוד ועוד כוחות פוליטיים לברוורמן, משום שהוא ראש העיר הכי טוב שיכול להיות לפתח תקוה”, כך אמר אמש, אדי קואז בפני למעלה מאלף פעילים, במעמד ראש העיר פ”ת, איציק ברוורמן.

גורמים פוליטיים אומרים כי המיזוג בין רשימת “איכפת” ורשימת “תנופה” לא הייתה הפתעה גמורה. לדעת אותם גורמים ההצטרפות של אדי קואז ותנועתו לרשימה היא תוספת כוח עצומה בעיקר ברמת השטח, “מדובר במי שמחובר היטב לאנשי השטח שהם המנוע העיקרי ביום בחירות. אדי קואז פשוט משלים באופן מדהים את ברוורמן”, אמר מקורב לקואז.

במהלך הכנס הועלתה מצגת על פעילותו הציבורית של קואז. במהלך השנים האחרונות הוא שימש מנהל אגף שפ”ע ועשה זאת בהתנדבות ללא שכר. מדובר בתפקיד מורכב שדורש זמינות רבה לתושבים, “אדי קואז עשה המון למען העיר הזו בהתנדבות. אנשים מחוברים אליו ומעריכים אותו. אין ספק שהוא יהיה כוח משמעותי לא רק בבחירות אלא במיוחד לאחריהן. עכשיו כשהוא יקבל כלים ומנדט הוא יעשה מהפכה בשפ”ע”, אמר מקורב אליו.

ראש העיר, איציק ברוורמן, אמר בכנס כי המיזוג בין שתי הרשימות, “תנופה” “ואיכפת”, הינו מהלך פוליטי וציבורי חשוב, “לאדי קואז יש יכולות מצוינות לבצע תפקידים מורכבים. במשך ארבע שנים הוא נתן והשקיע מעצמו וממרצו באגף שפ”ע ואני משוכנע שעם הכלים שיקבל בקדנציה הבאה פני העיר שלנו יבריקו. הוא איש עבודה שיודע להניע אנשים קדימה ופתח תקווה זקוקה לאיש כזה כדי לטפל בבעיות שקשורות לשיפור פני העיר.”

הצטרפותו של קואז לרשימת אכפ”ת באה אחרי הדרמה הפוליטית שזעזעה את רשימתו של ראש העיר המכהן איציק ברוורמן לאחר פרישתה של סגניתו אורנה דוידאי לטובת הקמת מפלגה פוליטית חדשה בשם “מחוברים” יחד עם איתי שונשיין שיתמודד על ראשות העיר ומפלגתם תתחרה על הקולות של ראש העיר. 

במהלך השבועות הקרובים ברוורמן מתכוון לגבש את יתר הרשימה ובכוונתו למקם בה דמויות מפתח ובעלות השפעה גדולה. “יש לנו אינטרס משמעותי לחזק את רשימת ‘איכפת’ משום שאנו רוצים ראש עיר חזק עם רשימה גדולה שמאפשרת לו מרחב תמרון גדול בהרכבת הקואליציה שלו”, אמר מקורב לראש העיר.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x