ליל שישי מהנדס את העתיד בפתח תקווה

מה גרם לעשרות להגיע בסוף השבוע למרכז מפת"ח ואיך זה קשור לתואר הנדסאי במימון מלא? 

אתם מכירים את העייפות הזו של סוף-השבוע. חמישי אחרי העבודה. כבר לקראת 16:00 אחר הצהריים הראש כבר לא מונח במטלות היום ויותר רוצה “לגמור עם השבוע”, להתחיל להתכונן לשבת, להשתחרר מעמל הימים האחרונים, להרגיש יותר את המשפחה. נו, סופ”ש.

אחרי כל ההקדמה הזו, לא תצליחו להבין מה גרם לכל כך הרבה אנשים להגיע בליל שישי האחרון, למרכז מפת”ח. לא תצליחו להבין, עד שנספר לכם על הסיבה. חשיפה ללימודי הנדסאי במימון מלא.
עכשיו מתחילים.

בערב יום חמישי שעבר, התקבצו עשרות משתתפי מפת”ח תושבי המרכז לכנס חשיפה ללימודי הנדסאי במכללת עתיד, במימון מלא. מכללת עתיד חרטה על דגלה את השתלבות הציבור החרדי בעולם המעשה והתמיכה של מה”ט בסבסוד הלימודים באופן מלא לכל אורכם, הופכת את הלימודים לאטרקטיביים במיוחד.

לאחר ההתכנסות ותפילת מנחה במרכז, סקר ראש המכינה האקדמית במכללה, אברהם רקובסקי, בפני המשתתפים, את מסלולי הלימוד, את שעות הלימוד הנוחות, את הדאגה לסטודנט החרדי, וכמובן את אפשרויות הקידום הרבות המצפות למי שמסיים את הלימודים בהצלחה.

עידן גרסון מנהל מרכז מפת”ח – ומומחה בשילוב חרדים בעולם העבודה

 

עידן גרסון, מנהל מרכז מפת”ח בעיר, הגיע לברך את המשתתפים ואמר: “החיבור של מפת”ח עם מכללת עתיד הוכיח את עצמו מספר שנים. משתתפי מפת”ח הופכים לבוגרי עתיד ומשתלבים בצורה מיטבית ומתגמלת בעולם התעסוקה המתפתח. תנאי הלימוד, הליווי הצמוד של המכללה והדאגה להשמה איכותית עושה את החיבור של מפת”ח למכללת עתיד, למתכון מנצח”

אפרופו מתכון, לאחר ההתכנסות נשארו המשתתפים לארוחת ליל-שישי מושקעת במיוחד. צ’ונט מהביל (עם קישקע. כמובן) ושתיה קרה סביב שולחנות ערוכים. ככה סוגרים שבוע!

תעסוקת חרדים ולינקדאין. מה הקשר?!

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x