נציג חדש במקום השלישי ברשימת יהדות התורה בפ”ת – שמעון ברגמן

סיעת 'יהודת התורה' בפתח תקווה, ממשיכה להיערך לקראת הבחירות למועצת העיר שיערכו בעוד כחודשיים. היום (ו') הודיעו נציגי הסיעה על הצבתו של שמעון ברגמן במקום השלישי.

(צילום: באדיבות דגל התורה) 

ברגמן, הוא מנהל קשרי קהילה ב’מכבי’, חזן ומגיד שיעור, קיבל את ברכתו של ראש ישיבת אור ישראל בעיר, הגאון הרב יגאל רוזן. רשימת ‘יהדות התורה’ בעיר מנתה עד כה שני נציגים, אליהו ברוכי (דגל התורה) במקום הראשון, ישראל פרידמן (אגודת ישראל) במקום השני, וכעת הוצב שמעון ברגמן (דגל התורה) במקום השלישי.

ברגמן בשנות השלושים לחייו אב ל-6 חבר קהילת “קהל חסידים” בשכונת גני הדר, הוא איש אמונו ומקורבו של הרב יקותיאל רוזנבאום, משמש כמתאם קשרי קהילה במכבי. עם הצבתו במקום השלישי הוא קיבל את ברכתם של ראש ישיבת אור ישראל בעיר, הגאון הרב יגאל רוזן ושל יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני.

גורמים במפלגה מציינים כי עם הגידול של האוכלוסייה החרדית בעיר, המקום השלישי הופך לריאלי. כפי שדיווחנו כאן בפתח תקוואי לפני כשבוע החלו בסיעת יהדות התורה לפעול בשטח עם פרסומו של מכתב הקורא לתושבי העיר החדשים לוודא כי הכתובת שלהם רשומה בעיר בכדי שיוכלו לממש את זכות הבחירה שלהם ולתמוך במפלגה ביום פקודה.

ברגמן מקבל את ברכתו של הרב יגאל רוזן. צילום: באדיבות דגל התורה פ”ת




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב
5 years ago

הרב מנחם שוורץ הוא עובד עיריה בכיר וע”פ חוק אסור לו לקחת חלק בפגישות פוליטיות. נתלונן למבקר המדינה שיעשה לזה סוף.

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

1
0
Would love your thoughts, please comment.x