רב הקהילה האתיופית מבהיר: לא ידעתי שמדובר בכינוס פוליטי, אין בהשתתפותי הבעת תמיכה

השבוע פורסם כי חלק מהקהילה האתיופית בעיר תתמוך בראש העיר המכהן איציר ברוורמן לראשות העיר ובש"ס למועצת העיר, כעת מבהיר רב הקהילה כי אין בהשתתפותו הבעת דעה פוליטית

(בתמונה, הרב עדיאל עליהו, בעת ביקורו של אריה דרעי בעיר לפני כשנתיים – צילום: פתח תקוואי)

השבוע דיווחנו כאן בפתח תקוואי כי חלק מהקהילה האתיופית הודיעה על תמיכה בראש העיר איציק ברוורמן לראשות העיר ובש”ס למועצת העיר.

אלא, שלא רק שהקהילה האתיופית בעיר אינה מאוחדת להצבעה משותפת על מועמד מוסכם אחד – רב הקהילה האתיופית בעיר, הרב עדיאל עליהו מבהיר כי לא הודיע על תמיכה פוליטית במי מהמועמדים.

בהודעה שפרסם הרב נכתב “אתמול חזרתי מירושלים לקראת הערב ובסביבות השעה 19:40 התקשר אלי אדם מהקהילה ואמר לי שיש כינוס של הקהילה במועדון ביוספטל ושראש העיר ואוריאל בוסו שם ושאצטרף לברך. לא ידעתי שזה כינוס של הבעת דעה פוליטית. חשבתי שמדובר כמו כל הכינוסים שראש העיר מגיע כדי לעמוד על צורכי הקהילה הרבים וכן שהרב בוסו משתתף כחלק מהעניין שהמועדון שלו.”

הרב הוסיף” כמובן שאני דברתי דברי  חיזוק לאור מה שהקהילה עוברת בקשר לשארית הפליטה שהקהל שם קרוביהם שלא האדם קובע אם יבואו אלא הבטחת הבורא יתברך שיקבץ הנדחים. לכן הנני להבהיר כי אין בהשתתפותי שהייתה הבעת שום דעה פוליטית כלל וכלל.”

יצויין כי הרב עדיאל עליהו, הוא תלמידו של הגאון הרב מאיר מזוז שליט”א, ראש ישיבת כיסא רחמים. הרב מזוז הביע תמיכה בבחירות האחרונות במפלגתו של אלי ישי, גורמים בסביבתו של ישי אומרים לפתח תקוואי כי בימים אלה הם בוחנים הקמת רשימה של מפגת “יחד” שתרוץ למועצת העיר פתח תקווה.

קונים באלי אקספרס, איביי, אמזון וחוסכים מאות שקלים בחודש:
משחקי ילדיםבגדי ילדיםבגדי נשיםבגדי גברים, סלולרגאדג’טים




0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

לשיתוף הכתבה

Subscribe
Notify of

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם

0
Would love your thoughts, please comment.x