מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

איך לבחור דלתות פנים לבית החדש?

חשוב שדלתות הפנים יהיו עשויות מחומר איכותי ויחזיקו לאורך שנים ארוכות, שיהיו בטיחותיות ושיספקו את האטימות והבידוד הרצויים. דלתות פנים הן לחיצת היד של כל חלל, הן חלק מעיצוב הבית ויש להן נוכחות גדולה בבית, לכן בבית מעוצב למשעי חשוב שיהיו גם דלתות מעוצבות. במאמר להלן נרחיב על האלמנטים החשובים בבחירה של דלת פנים בבית החדש.

שלבים נכונים עד הבחירה – כשמעוניינים לבצע רכישה של דלתות פנים יש כמה אלמנטים חשובים שיש עליהם לשים לב, מה חומר הגלם ממנו עשויה הדלת והאם הוא איכותי, יש מגוון רחב של חומרי גלם כגון: עץ מלא, עץ אלון, אגוז, מייפל, MDF, מפורמייקה ועוד. לכל דלתות פנים מחירים שונים והמחיר של הדלת ירמוז לכם אם הדלת באמת עשויה מחומר איכותי, במידה ותתקשו להבחין בסוג העץ.

במקרים מעטים מאוד יעשה שימוש בחומרי גלם חזקים כמו אלומיניום או פלדה, לרוב אלו דלתות שאינן מומלצות בבתים פרטיים והעיצוב והמראה שלהן מאוד כבד. יש הרבה שילובים בין חומר הגלם עץ לבין זכוכית, מה שמקנה דלת מעוצבת ומקורית עם ניחוח וינטג’.

דלת לכל חלל – החללים בבית שלנו מחולקים לחדרי ילדים, מקלחות ואמבטיות וכן חדרי שינה של ההורים והמשרד אם קיים. כל אלה ידרשו דלת ייחודית שתתאים לתנאים המתחוללים בחדר.

חדר ילדים – לילדים יש נטייה להיות הרבה פחות זהירים ולכן מומלץ לבחור בדלת שעשויה מחומר גלם שאותו ניתן לשפץ ולתקן במידה וחלילה קיבלה מכה בחפץ או משחק, כמו עץ אלון.

אמבטיה ושירותים – בחדרים אלה יש תנאים של לחות רבה לכן הבחירה תעשה בהתאם והדלתות המומלצות יהיו דלתות שאינן רגישות ללחות ורטיבות והן מרוחות בשכבת חומר שדוחה רטיבות. יחד עם זאת חשוב שהדלתות ישרו תחושת אינטימיות בחלל.

חדרי שינה הורים – חדר שינה הורים הוא חדר שדורש אינטימיות ושלווה, דלתות אלון, אגוז או כל דלתות עץ מלא יכולים לספק בהחלט את המראה היפה ותחושת הרוגע.

עיצוב דלתות – חשוב לזכור שבמידה ורוכשים כמה דלתות לפנים הבית צריכה להתבצע התאמה בגוונים ובעיצוב הכללי לשאר הצבעים והעיצובים שקיימים בבית. חשוב שכל דלת תהיה הרמונית עם חלל הפנים וחלל החוץ שלה ועדיין תצליח להיות מותאמת בדיוק לחלל שאותו היא אוטמת.

כל בחירה שלכם בדלתות פנים אמורה להתאים לשנים רבות קדימה, ח. גמליאל – דלתות פנים מעוצבות תוכלנה לספק לכם את הביטחון של דלתות שעומדות בקונספט העיצובי וגם עמידות לאורך שנים.

צילום: יח”צ

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x