מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

טיפים להוזלת שירותי תקשורת בבית

צילום: PIXABAY

ההוצאות עבור שירותי התקשורת בבית מהוות נתח גדול ומשמעותי מההוצאות החודשיות השוטפות של משקי הבית בישראל. שירותי התקשורת בבית כוללים טלוויזיה, אינטרנט, טלפון קווי, טלפונים סלולריים. בסעיף הטלוויזיה ניתן למנות שירותי תקשורת מחברות הכבלים או הלוויין, אך יש גם אפשרות לצפות במספר ערוצים באמצעות עידן פלוס.

כים, ברוב משקי הבית בישראל ניתן למצוא אינטרנט מהיר וטלוויזיה בכבלים או בלוויין, מעבר לטלפונים הסלולריים שכל אחד מבני המשפחה מחזיק. למרות השוק התחרותי מדובר בהוצאה גדולה ומשמעותית, לכן כדאי ללמוד מאנשי המקצוע כיצד ניתן לחסוך בעלויות שירותי התקשורת בבית. אפשר לחסוך מאות שקלים ולמעלה מכך, לכן כדאי ליישם את הטיפים של המומחים, ולרוב משתלם לרכוש חבילת טריפל מספק אמין, אך אפשר גם לפצל את שירותי התקשורת ולהזמין שירותי תקשורת ממספר חברות.

סקר שוק והשוואת מחירים

כדי להוזיל את הוצאות התקשורת בביתכם מומלץ לעקוב אחר הפרסומים של חברות התקשורת השונות, להשוות מחירים ולחפש מבצעים משתלמים. באופן כללי, יש חברות תקשורת המציעות חבילות משולבות הכוללות ספק ותשתית אינטרנט (בנדל), יש גם מבצעי טריפל משתלמים הכוללים בדרך כלל טלוויזיה (כבלים או לוויין), אינטרנט מהיר (ספק ותשתית) וטלפון קווי. החבילה כוללת בין היתר ערוצי ושירותי תוכן ייעודיים של הספק, למשל ערוץ VOD, סרטים, ספורט וכדומה.

הדרך הבטוחה להוזלת תעריפי שירותי התקשורת לביתכם היא להשוות מחירים בין חברות התקשורת השונות, ומומלץ להשוות מחירים הן לחבילות הסלולר והן לשירותי הטלוויזיה והאינטרנט.

אין חתונה קתולית עם ספק שירותי תקשורת

בעבר רכשנו שירותי תקשורת מספק אחד ונאלצנו להתחייב לחוזה לתקופה ארוכה. הניוד בין חברות תקשורת כמעט ולא היה כיום עד לרפורמה בענף. כיום, קל לעבור מחברה אחת לאחרת, לא חייבים להמתין לסוף ההסכם כדי לעבור לספק אחר והניוד מהיר. לכן, הטיפ החשוב ביותר הוא לעקוב אחרי הפרסומים של חברות התקשורת ומידי פעם ליזום שיחת טלפון עם נציגי השירות של ספק התקשורת שלכם כדי לנסות לשפר תנאים, להוזיל עלויות וליהנות מהטבות שונות המוצעות ללקוחות העומדים לנטוש את הספק.

אפיון הרגלי הצפייה והשימוש

חשוב לאפיין את הרגלי הצפייה שלכם בטלוויזיה, וכדאי לאפיין גם את הרגלי השימוש באינטרנט. במקום לרכוש חבילת תקשורת מקיפה ויקרה, אפשר לבחור חבילה זולה יותר המתאימה להרגלי הצפייה והגלישה שלכם. יש חבילות תקשורת הכוללות מאות ערוצי טלוויזיה, אך לבטח אתם צופים במספר מצומצם של ערוצים, לכן אינכם צריכים חבילה גדולה ויקרה.

חשוב לבחור את חבילת האינטרנט בהתאם להרגלי הגלישה שלכם, אם יש לכם ילדים המרבים לשחק במחשב ובטלפון הנייד, ואם יש לכם מספר טלוויזיות בבית, כדאי לבחור חבילה מתאימה.

לקרוא את האותיות הקטנות של המבצעים

חברות התקשורת נלחמות זו בזו ואנו כצרכנים נהנים מכך. החברות מנסות לפתות אותנו בעזרת מבצעים שונים, אך חשוב לקרוא את האותיות הקטנות ולבדוק כמה זמן נמשך המבצע, מהו מחיר החבילה בתום המבצע, האם המחיר קבוע או צפוי להשתנות בהמשך, האם המחיר מיועד רק למצטרפים חדשים וכדומה.

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

השארת תגובה