סוער בפ”ת: קמפיין “סלפי בקלפי” של סיעת הצעירים ‘תכלס’ – חוקי או לא?

מפלגת הצעירים 'תכלס' בפ"ת, בראשות אלחנן פלהיימר המתמודדת למועצת העיר העלתה קמפיין שמסעיר את הרשת. "סלפי בקלפי" לראשונה מפלגה בישראל מציעה הגרלה על כרטיסי טיסה. גורם פוליטי "הקמפיין לא עומד בדרישות החוק"

עד שלא ראינו את הסרטון בעצמנו, חשבנו שאנו הוזים. מפלגת הצעירים ‘תכלס’ המתמודדת למועצת העיר פ”ת, פתחה בקמפיין שמסעיר את קבוצות הוואטספ בעיר “סלפי בקלפי” במסגרת הקמפיין מציעים חברי המפלגה לכל מי שישלח את תמונה שלו עם סלפי בקלפי יכנס להגרלה על כרטיסי טיסה ליוון.

סרטון ההגרלה של מפלגת ‘תכלס’ בפ”ת שמסעיר את הרשת

בעקבות הקמפיין שהופץ היום בקבוצות וואטספ בעיר, ובקרב צעירים רבים יש הטוענים כי הדבר אינו חוקי ונוגד את תקנת הבחירות. “לא יתכן להציע הגרלה או פרס למי שמצביע” כתב אחד. “הדבר הזה לא חוקי, אני כותבת את זה אחרי שהתייעצתי עם יועץ משפטי בכיר” בקבוצה נוספת.

גורמים שונים במערכת הפוליטית העירונית טוענים אף הם בשיחות עם פתח תקוואי “סלפי בקלפי” של סיעת ‘תכלס’ אינו עומד בדרישות החוק ומסתמן כי מועמדים מתחרים החוששים כי הקמפיין יחזק את מפלגת ‘תכלס’  עשויים לעתור בזמן הקרוב לוועדת הבחירות על מנת שזו תורה לסיעת הצעירים ‘תכלס’ לחדול ממבצע “סלפי בקלפי”.

בקרב אנשי הפרסום קיימת תמימות דעים כי מדובר במהלך מבריק מבית היוצר של צעירי העיר,  מהלך שעשוי לעלות את מספר הבוחרים הצעירים באופן משמעותי.

יו”ר סיעת “תכלס” אלחנן פלהיימר מסר בתגובה ל’פתח תקוואי’ כי “העניין נבדק ע”י היועצים המשפטיים של הסיעה ואושר על ידם” עוד הוסיף ואמר פלהיימר “ברור לכל כי המפלגות הוותיקות חוששות מכוח צעיר וחדש ואלו יחפשו על דרך לפגוע ברשימת ‘תכלס’ אך אנחנו חברי ‘תכלס’ נהיה הפתעת הבחירות”.

כפי שדיווחנו כאן בפתח תקוואי, במפלגת הצעירים ‘תכלס’ מתמודדת במקום השלישי לראשונה אישה חרדית, רחלי מורגנשטרן וברישמה צעירים מכל המגזרים.

הממולצים אונליין

לשיתוף הכתבה

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים

אולי יעניין אותך גם