מנוי חינם לקבלת עדכונים בוואטספ ובטלגרם

למה חשוב לבצע קידום אורגני לאתר שלכם

צילום: PIXABAY

הקמתם אתר לעסק שלכם, וזה מצוין. עכשיו נשאלת השאלה מהו השלב הבא שלכם ואיך תוכלו להפיק את המירב מהאתר העסקי שלכם.

התשובה פשוטה – כדי שלקוחות פוטנציאליים ימצאו את האתר שלכם אתם צריכים לבצע לו קידום. קידום אתרים אורגני הוא בעצם אסטרטגיה שיווקית לכל דבר. האתר שלכם, שמהווה תעודת זהות דיגיטלית ועסקית ברשת, צריך לקבל את החשיפה המקסימלית.

כדי לחשוף את התכנים שלכם לכמה שיותר לקוחות – אתם צריכים להיעזר בשירותיו של מקדם אתרים מקצועי.

חשוב מאוד לעשות את הקידום עם מקצוענים. מדובר בתהליך ארוך יחסית, שמצריך ידע וניסיון. צריך לדעת איך להשיג קישורים איכותיים לאתר שלכם, איך לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה ויעילה וגם איך לשפר את האתר ולבצע לו אופטימיזציה שתתאים לחיפוש בגוגל.

מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן

קידום אורגני הוא קידום שבו לא מתבצע שום תשלום למנוע החיפוש. מדובר בתהליך שבו משפרים את איכות האתר מבחינת התכנים שבו ומבחינה טכנית, ודואגים גם לכמה שיותר אזכורים ברשת לאתר וכמה שיותר קישורים איכותיים המובילים לדפי האתר. התהליך הזה, אם הוא מתבצע כמו שצריך, גורם להעלאת הערך של האתר בעיניי האלגוריתם של גוגל – כך שכאשר מתבצע חיפוש רלבנטי לתכני האתר – הוא יוצג במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

השאיפה המרכזית של מקדם אתרים היא שהאתר שהוא מקדם יוצג במקום הראשון בביטויי החיפוש שהוא בוחר להתמקד בהם.

קידום ממומן, לעומת זאת, הוא קידום שבו מוצגת מודעה בתוצאות החיפוש, ובכל פעם שגולש לוחץ על הקישור במודעה – ישנו חיוב של בעל האתר על פעולה זו. המחיר לקליק משתנה בהתאם לרמת התחרות באותו ביטוי חיפוש ובהתאם לעולם התוכן של הביטוי. ישנם תחומים בהם המחיר יהיה יקר, מפני שמדובר בביטויים עם נפחי חיפוש גדולים מאוד וחברות רבות שמשלמות על קידום באותו ביטוי.

הקידום הממומן נותן תוצאות בטווח קצר יותר, בניגוד לקידום האורגני – שמספק תוצאות לטווח ארוך.

קידום אורגני כאמצעי יעיל להגדלת מעגל הלקוחות

מכיוון שהאתר שלכם זקוק לחשיפה, קידום אורגני יכול להביא כמות גדולה ומשמעותית של לקוחות שמתעניינים בתחום שבו אתם פועלים.

השלב הראשון בכל תהליך קנייה הוא התעניינות וקבלת מידע על המוצר או השירות שאותם הלקוח מחפש. מאחר שכאשר אנו מחפשים מידע כזה, אנחנו מתחילים בחיפוש בגוגל בדרך כלל, לאתר המוצב בראש תוצאות החיפוש יש יתרון גדול על המתחרים.

מחקרים בתחום השיווק הדיגיטלי מראים שגולשים נכנסים בעיקר לתוצאות הראשונות שהם מקבלים בחיפוש. אתר שנמצא בעמוד השני של התוצאות, למשל, יזכה לחשיפה קטנה ביותר. אתר שניצב במקומות הראשונים יקבל עדיפות בעיניי הגולשים. הדבר גם מגביר את האמינות של החברה בעיניי הגולש.

לכן, בשביל לקבל חשיפה איכותית לאורך זמן של האתר שלכם, אתם זקוקים לביצוע של קידום אתרים אורגני. הדבר יכול להוביל לשיפור משמעותי בתוצאות העסקיות שלכם, ולהפוך את האתר למקור הכנסה חשוב.

0 0 votes
דרגו עכשיו את הכתבה

הרשמו חינם לערוץ הוואטספ והטלגרם שלנו

הרשמו עכשיו לרשימת התפוצה שלנו וקבלו מאיתנו עדכונים ופרסומים
0
Would love your thoughts, please comment.x